بسته تشویقی ساخت‌وساز نوعی ذخیره مالی برای شهروندان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بسته تشویقی ساخت‌وساز از لحاظ تورمی برای شهروندان مؤثر است و نوعی ذخیره مالی برای آن‌ها در زمینه ساخت‌وساز محسوب می‌شود که امیدواریم شهروندان بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشند و به رونق ساخت‌وساز در شهر کمک کنند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اقتصاد کشور در شرایط نزولی تورم قرار دارد، بسته تشویقی ساخت‌وساز برای شهروندانی که درخواست دریافت پروانه ساخت را دارند، در نظر گرفته شد.

وی افزود: بسته تشویقی ساخت‌وساز از لحاظ تورمی برای شهروندان مؤثر است و نوعی ذخیره مالی برای آن‌ها در زمینه ساخت‌وساز محسوب می‌شود که امیدواریم شهروندان بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشند و به رونق ساخت‌وساز در شهر کمک کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قیمت‌های مصوب از فروردین سال آینده اعلام خواهد شد و قیمت پروانه ساخت بر مبنای آن مطرح می‌شود، تاکید کرد: این تخفیف ۲۰ درصد نقدی در بسته تشویقی ساخت‌وساز قسط‌بندی شده است و تا چند ماه پس از آغاز سال آینده ادامه دارد.

نباتی‌نژاد گفت: امیدواریم شهروندانی که نسبت به موضوعات مالی و اقتصادی، هوشیار هستند، نهایت استفاده را از این فرصت ببرند و به رونق ساخت‌وساز در شهر کمک کنند.

کد خبر 725662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.