«حیا و عفت» در برنامه‌های فرهنگی شهر رعایت شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم رعایت حیا و عفت در رویدادهای فرهنگی و جشن‌های سطح شهر گفت: در بعضی برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها عفت‌ رعایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در تذکری با تبریک دهه فجر اظهار کرد: امیدواریم در این دهه همه مسئولان دستاوردهای انقلاب را به نسل نوجوان و جوان ارائه دهند تا امید و نشاط را برای جامعه به ویژه انتخابات پیش رو رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های فرهنگی «عفت» باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ما با شعار انقلابی و رویکرد ارزش‌های اسلامی رأی آورده‌ایم؛ قاطبه افرادی که به ما رأی دادند و بر همین مبنا از ما حمایت کرده‌اند تا رویکردهای اسلامی و دینی در همه رویدادها دیده شود، اما در بعضی برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها عفت رعایت نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درخواست داریم در برنامه‌هایی که ویژه بانوان است، از مجری زن استفاده شود و در آن‌ه که ویژه آقایان است، باید از مجری مرد استفاده شود؛ در باغ‌های بانوان نیز مدیران باید از قشر بانوان باشند و در رفت و آمد مردان به این مکان‌ها باید دقت شود.

وی تصریح کرد: روز گذشته برنامه‌ای در یکی از مناطق شهر اجرا شد که مردم ارزشی ما از برگزاری آن دچار دلخوری شدند و از ما درخواست برخورد داشتند، من نیز قول دادم تذکر دهم و اگر رعایت نشد و تکرار شد مردم با آن برخورد خواهند کرد.

کد خبر 725484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.