۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
نمایندگی حایر

لازم است بدانید که نمایندگی لوازم خانگی حایر نیز مانند نمایندگی ایندزیت، از پارت‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها تخصصی‌ترین سرویس‌ها را در ارتباط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیرِ لوازم خانگی، به مراجعه‌کنندگان محترم ارائه می‌دهند. 

ضمن اینکه خدمات تعمیرِ بعضی از لوازم خانگی مانند یخچال، اسپلیت و .. به‌صورت سرویس در محل انجام می‌شود. حضور کارشناسان مجرب و متخصص در نمایندگی حایر، باعث شده است تا هموطنان عزیز با یک بار مراجعه به این مرکز بتوانند اختلالات پیش آمده در دستگاه خود را رفع و رجوع کنند و نیازی به مراجعه به مرکز دیگری نداشته باشند.

همانطور که اشاره کردیم، درصورتی‌که ابعاد و وزن دستگاه آسیب‌دیده‌ شما سنگین و بالا باشد، کارشناسان مجموعه به آدرس شما اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را انجام می‌دهند؛ اما اگر دستگاه به راحتی قابل حمل باشد یا امکان جداسازی قطعه معیوب وجود داشته باشد، روند کار در خود مرکز پیش می‌رود.

گارانتی خدمات

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این نمایندگی و دیگر مراکز معتبر مانند نمایندگی آرچلیک، ضمانت و گارانتی تمام خدمات آن است که همه توسط کارشناسان و مهندسان مرکز ارائه می‌شوند. مدیریت مجموعه، به دلیل اطمینان از مهارت و تخصص کادر فنی خود، تمام خدمات ارائه شده در پارت‌های مختلف نمایندگی حایر را گارانتی و ضمانت کرده است. ضمن اینکه خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات، به منظور پیاده‌سازی استانداردهای جهانی و ارتقاء سطح کیفی در پایان کار به تایید فنی کارشناسان مرکز می‌رسند.

آن‌ها بعد از انجام تست‌های اولیه و مطمئن شدن از عملکرد صحیح دستگاه، آن را بسته‌بندی و برای تحویل به مشتری آماده می‌کنند. در غیر اینصورت، یعنی در صورت مشاهده‌ ایراد یا اختلال، دستگاه شما را مجددا به بخش فنی مرکز ارجاع می‌دهند.

واحدهای تعمیرات نمایندگی لوازم خانگی حایر

این مرکز با همکاری تیمی فنی، متشکل از مجرب‌ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. توجه داشته باشید که کادر فنیِ مراکز معتبر مانند: نمایندگی ایندزیت، نمایندگی آرچیلک و همین مجموعه توصیه دارند که در صورت مراجعه به مرکز، برای کسب نتیجه‌ بهتر از خدمات تعمیر، حتما نوع اشکال پیش آمده را با کارشناسان نمایندگی حایر و دیگر مراکز در میان بگذارید؛ زیرا این امر کمک بزرگی به کارشناسان در جهت عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز کالا، می‌کند.

ارائه خدمات به‌طور تخصصی

لازم به ذکر است که نمایندگی لوازم خانگی حایر، مانند دیگر مراکز معتبر از جمله نمایندگی آرچلیک، در پارت‌های متعددی خدمات دارد. کارشناسان حاضر در مجموعه، با تمرکز بر حوزه‌ کاری خویش، از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و فقط در بخش تخصصی خود، به همکاری و ارائه‌ خدمات می‌پردازند. واحدهای ارائه‌دهنده‌ خدمات، در این مرکز بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه تاکید دارند و اهتمام ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی سریع با قیمت و هزینه‌های تصویب‌شده‌ شرکتی به هم‌وطنان گرامی دارند. این مرکز در ایران، تمامی خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی حایر، ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با پارت‌های موجود در نمایندگی حایر و خدمات تخصصی آن، به مرکز مراجعه کنید.

نمایندگی حایر

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و منصفانه

یکی از انتظارات رایج و البته منطقی مراجعه‌کنندگان به این نمایندگی و دیگر مراکز معتبر مانند نمایندگی ایندزیت، انتظار دریافت خدمات عالی با هزینه‌های مناسب است. امروزه این موضوع یکی از دغدغه‌ها و مشغله‌های اصلی افراد بوده و باتوجه به قیمت‌های بالا و غیر اصولی در مراکز متفرقه‌ هم در زمینه‌ تعمیر و هم تعویض قطعات، خیلی از افراد جهت تعمیر کالای خود اقدام نکرده و پیگیری خاصی انجام نمی‌دهند؛ زیرا می‌دانند که در پایان کار از پس هزینه‌ها بر نمی‌آیند؛ اما خوشبختانه مرکز نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر و البته دیگر نمایندگی‌های رسمی، خدمات تعمیر و تعویض قطعه را با در نظر گرفتن شرایط مالی مشتری، ارائه داده و در نهایت اعتدال، به تعمیر لوازم خانگی شما می‌پردازند.

سرعت در ارائه خدمت

تکنسین مجرب و متخصصِ نمایندگی حایر، کاملا به این امر واقف هستند که تمام لوازم خانگی در خانه پرکاربرد بوده و وجود هر کدام از آن‌ها ضروری است. از این رو تلاش می‌کنند تا عیب‌یابی کالای معیوب شده‌ شما در کمترین تایم صورت گرفته و بلافاصله عملیات تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه شروع شود تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید.

نمایندگی فروش حایر

گفتنی است که کمپانی حایر، به دلیل داشتن خدمات گسترده و همچنین وسیع بودن سطح خدمات، در اکثر شهرهای بزرگ و پرجمعیت جهان، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد. این شرکت از کمپانی‌های معروف تولیدکننده لوازم خانگی مانند: ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و ... است. در واقع این شرکت پرطرفدار یک شرکت چینی است و اولین و اصلی‌ترین نمایندگی حایر، در استان شاندونگ چین قرار دارد که به غیر از چین در کشورهای دیگر هم شعبه و نمایندگی فروش تاسیس کرده‌اند؛ یکی از این کشورها ایران است. گفتنی است که تمام محصولات تولید شده در این شرکت تحت لیسانس آلمان بوده و از لحاظ کیفیت با برندهای عالی رقابت می‌کند.

نمایندگی حایر

دریافت بهترین خدمات در نمایندگی لوازم خانگی حایر

ما در این مقاله نمایندگی برند معتبر حایر را به شما معرفی کرده و گفتیم که دارای نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است. این خدمات شامل تعمیرات و تعویض قطعه است که توسط کادری فنی، مجرب و متخصص، انجام می‌شود؛ ضمن اینکه تمامی خدمات ارائه شده در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت صورت می‌گیرد. هزینه‌هایی که از شما دریافت می‌شود، معقول و مقرون‌به‌صرفه بوده و خارج از توان مالیِ مشتری نیست. توجه داشته باشید درصورتی‌که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، پس از اطلاع‌رسانی و موافقت شما، قطعه‌ خراب شده با قطعات اصل و اورجینال موجود در نمایندگی حایر که توسط خود کمپانی به مراکز داده شده‌اند؛ تعویض می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از غیر اصل بودن قطعه‌ به‌کاررفته، از کالای خود استفاده کنید و نگران خراب شدت مجدد آن نباشید.

کد خبر 725392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.