۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
گوشی Infinix Smart 8 Plus عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Infinix Smart 8 Plus با تراشه Helio G36 در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Infinix Smart 8 Plus که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی تعبیه شده است؛ پنل پشتی این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و فلاش LED میزبانی می‌کند.

گوشی Infinix Smart 8 Plus به تراشه Helio G36 مجهز شده است که با چهار گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه این گوشی را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهند؛ گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری XOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 Go اجرا می‌‎شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Infinix Smart 8 Plus با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

ابعاد گوشی Infinix Smart 8 Plus 8.95 * ۷۵.۷ * ۱۶۳.۶۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۴ گرم است، این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 725354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.