جایگزینی گاز با انرژی زمین‌گرمایی در بوستون

بوستون در ماساچوست آمریکا سیستم خدمات توزیع گاز موجود خود در بخش مسکن عمومی را با سیستم گرمایش الکتریکی جایگزین خواهد کرد تا از هدف شهر برای کربن‌زدایی تا سال ۲۰۳۰ حمایت کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، در راستای دستیابی به اهداف کربن‌زدایی شهر تا سال ۲۰۳۰، اولین پروژه آزمایشی زمین‌گرمایی تحت شبکه بوستون در بخش مسکن‌های عمومی شهر رقم خورد. طراحی این پروژه در اوایل سال ۲۰۲۴ و فعالیت‌های ساخت‌وساز در سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود.

برقی شدن گرمایش در بوستون

طرح آزمایشی جایگزینی سیستم خدمات توزیع گاز در بخش مسکن عمومی بوستون با جایگزین شدن یک حلقه دیگ بخار گاز قدیمی آغاز خواهد شد که در حال حاضر به ۱۲۹ واحد در هفت ساختمان مسکونی عمومی شهر خدمات ارائه می‌دهد. اداره مسکن بوستون منابع برنامه صندوق سرمایه فدرال را برای حمایت از برق‌رسانی به تجهیزات گرمایشی و آب گرم خانگی در ساختمان‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد. پمپ‌های حرارتی منبع زمینی و شبکه زمین‌گرمایی علاوه بر جایگزینی با حلقه دیگ بخار برای گرما، برای ساکنان سیستم خنک‌کننده درون‌واحدی نیز فراهم می‌کنند.

جایگزینی گاز با انرژی زمین‌گرمایی در بوستون

ارمغان سلامت با گذار سبز

تغییر منابع انرژی از گاز به برق گام مهمی برای ایجاد جوامع سبز و سالم برای ساکنان و در تسریع هدف شهردار برای عاری بودن از سوخت فسیلی تا سال ۲۰۳۰ است. هدف بوستون به ارمغان آوردن مزایایی بهره‌وری انرژی و انرژی سبز برای ساکنان و توانمندسازی ساکنان جوامع خود با فراهم آوردن مسکن‌های مقرون‌به‌صرفه، ایمن و سالم است و از آنجا که بوستون در حال دست‌وپنجه نرم کردن با چالش تغییرات آب‌وهوایی است، در اولویت قرار دادن مسکن عمومی در این زمینه ضروری به‌نظر می‌رسد.

همکاری بخش مسکن عمومی با شبکه ملی فرصتی هیجان‌انگیز برای نمایش فناوری زمین‌گرمایی به‌عنوان جایگزینی برای سوخت‌های فسیلی در مسکن‌های چندخانواری است که کیفیت زندگی ساکنان را با ارائه گرمایش و سرمایش کارآمد و پیشرفته بهبود می‌بخشد.

بوستون همچنین از طریق برنامه عدالت زیست‌محیطی دولت، یک میلیون دلار بودجه فدرال برای جایگزینی اجاق‌های گازی با برقی، از جمله انواع القایی دریافت کرده و برای شناسایی واحدهایی برای مقاوم‌سازی، جایگزینی وسایل گازسوز با برق و آموزش ساکنان برای استفاده از اجاق‌های القایی در حال همکاری با نهادهای مربوطه است.

جایگزینی گاز با انرژی زمین‌گرمایی در بوستون

لوازم خانگی جدیدی که زندگی را بهتر و سالم‌تر می‌کنند، می‌توانند برای بسیاری از ساکنان نقطه شروع کربن‌زدایی باشند و این پروژه به یافته‌های ارزشمندی در مورد مزایای کیفیت هوا، همچنین الگویی برای چگونگی به‌روزرسانی تجهیزات الکتریکی و بدون سوخت فسیلی برای ساکنانی منجر خواهد شد که در خانه‌های مقرون‌به‌صرفه و عمومی زندگی می‌کنند.

کد خبر 724219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.