۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
قیمت خودرو امروز ۱۴ بهمن + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز - شنبه چهاردهم بهمن- در بازار آزاد تغییری ندارد و تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا که طی هفته‌های گذشته افزایش جزئی داشت، امروز بدون تغییر روی نرخ ۳۹۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا نیز هفته گذشته در حال نزدیک شدن به کانال ۷۰۰ میلیون تومان است، امروز تغییری ندارد و با ۶۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو نیز هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۶۹۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم‌رده‌های سمند سورن مانند روز گذشته با نرخ ۷۳۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۵۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۱ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۱۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۷۶ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۹۰۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک ۳۸۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۸۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۴ بهمن + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز بدون تغییر است. ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار با نرخ ۸۳۰ میلیون تومانی روز گذشته در حال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی کرمان موتور با قیمت ۸۳۰ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور با نرخ یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

در این بخش X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۴ بهمن + جدول

کد خبر 724098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.