ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ در دو اندازه عرضه خواهد شد و از باتری با دوامی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوگل پیکسل واچ ۲ یک ساعت هوشمند شیک با عملکرد، ویژگی‌ها و عمر باتری عالی است، اما بسیاری از کاربران شکایت کرده‌اند که بسیار کوچک است و فقط در اندازه ۴۱ میلی‌متری موجود است، بنابراین شرکت گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ را در دو اندازه عرضه خواهد کرد، اندازه دقیق ساعت‌ها مشخص نیست، اما احتمالاً نسخه بزرگ‌تر بیشتر از ۴۱ میلی‌متر است.

نسخه بزرگ‌تر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ از نمایشگر بزرگ‌تر ۱.۳ اینچی و باتری بزرگ‌تر برای بهبود عمر باتری بهره می‌برد، همچنین به حسگرهای سلامت نیز مجهز شده است؛ انتظار می‌رود که نسخه بزرگ‌تر از بندهای ۲۲ میلی‌متر استفاده کند که پهن‌تر از بندهای ۲۰ میلی‌متر است که در مدل فعلی به کار رفته است؛ علاوه بر این، شرکت گوگل با کاهش قاب اطراف صفحه نمایش، به شیک‌تر شدن ساعت کمک می‌کند.

نسخه بزرگ‌تر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ برای افرادی که مچ بزرگ‌تری دارند با افرادی که به باتری بادوام‌تری نیاز دارند، عالی است؛ ساعت پیکسل واچ ۲ در حال حاضر با ویژگی نمایشگر همیشه روشن ۲۴ ساعت دوام می‌آورد، اما مدل بزرگ‌تر احتمالاً باتری بادوام‌تری خواهد داشت.

انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳ اوایل اکتبر، همزمان با سری جدید پیکسل ۹ عرضه شود، این محصول احتمالاً از تراشه Snapdragon W5 بهره می‌برد.

کد خبر 723821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.