آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد خدمات سفر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ از چند ماه پیش آغاز شده است، گفت: در حال حاضر تمام کمیته‌های ستاد، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: چند ماهی است که فعالیت‌های ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ آغاز شده است، شورای سیاست‌گذاری در پنج جلسه برگزار و درباره سیاست‌های کلان سفر از در سال جاری تصمیم‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه تمام کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، افزود: کمیته‌هایی از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجرایی، آمار و برنامه‌ریزی، امنیتی انتظامی، اطلاع‌رسانی و اسکان با حضور هتل‌داران، آموزش‌وپرورش و خوابگاه‌های دانشجویی به فعالیت می‌پردازند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تمام ایام نوروز سال جاری مصادف با ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های تمام کمیته‌ها اجرای برنامه همراه با حفظ هنجارهای جامعه و در راستای گردشگری و مهمان‌نوازی شهر است که امیدوارم با وجود تجربه سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

بقایی با تاکید بر اهمیت اقتصاد گردشگری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که اطلاع‌رسانی نیز خواهد شد، نگاه به شهرهای مبدا سفر به اصفهان است، از این‌رو تیمی برای بررسی اینکه بهتر است در کدام شهرهای ایران یا خارج از ایران سرمایه‌گذاری و اطلاع‌رسانی به مسافران در خصوص فضاها و امکانات اصفهان انجام شود، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه باغ فدک نیز طبق سنوات گذشته به‌صورت یک کمپ روباز و گردشگری میزبان مسافران خواهد بود، ادامه داد: یک برنامه ویژه برای فاز سوم دریاچه باغ فدک در نظر گرفته شده است که شاید در ایام نوروز به قسمت آبگیری برسد، اما به‌طور قطع در ایام تابستان یک پروژه بسیار خوب برای مسافران و اهالی شمال شهر در محدوده باغ فدک افتتاح خواهد شد.

کد خبر 723535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.