اپلیکیشن جدید برای ارائه دوچرخه الکترونیکی در هلند

یک اپلیکیشن جدید در کشور هلند ارائه شده است که کاربران می‌توانند از این طریق به آسانی از دوچرخه‌های الکترونیکی اشتراکی استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره حمل‌ونقل هلند اپلیکیشن NS را به منظور استفاده از دوچرخه‌های الکترونیکی اشتراکی ارائه کرده است و تجربه سفر یکپارچه و پایدار را ارائه می‌دهد، هدف از این کار ساده‌سازی برنامه‌ریزی سفر، پرداخت آسان، کاهش میزان استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن NS به راحتی مبدا و مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنند و فقط با چند کلیک نزدیک‌ترین ایستگاه اجاره دوچرخه را پیدا کنند، بازگرداندن دوچرخه نیز به همان اندازه ساده است و تراکنش‌ها در صورت‌حساب ماهانه NS ادغام می‎‌شوند؛ ارائه این اپلیکیشن به کاربران هلندی این امکان را می‌دهد که از طریق یک پلتفرم واحد به انواع مختلف وسایل حمل‌ونقل دسترسی داشته باشند.

با توجه به داده‌های ارائه شده، ۳۹ درصد مسافرانی که از قطار استفاده می‌کنند، از دوچرخه برای رسیدن به ایستگاه‌های مورد نظر خود بهره می‌برند؛ اپلیکشین NS بیش از ۵۰۰ هزار جای پارک، ۲۱ هزار و ۵۰۰ دوچرخه اشتراکی و ۱۲۰ دوچرخه برقی اشتراکی را در مکان‌های مختلف ارائه می‌دهد.

کد خبر 723421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.