سلامت روان کارمندان بریتانیایی در وضعیت بحرانی است

کارمندان انگلیسی، سطوح بالایی از استرس را تجربه می‌کنند به‌طوری که تعداد مرخصی‌های کاری مربوط به فشار کاری افزایش داشته است. افزایش هزینه‌های زندگی یکی از دلایلی است که سلامت روانی کارمندان را تحت تأثیر منفی قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزای ایمنا، بر اساس آخرین گزارش سازمان بهداشت روانی انگلستان، بیش از ۹۰ درصد از بزرگسالان در بریتانیا سطوح فشار یا استرس زیاد یا شدید را در مقطعی از سال گذشته تجربه کرده‌اند.

تعداد کارمندان انگلیسی که برای مراقبت از سلامت روان خود مجبور به مرخصی شده‌اند «نگران کننده» است. به گفته این مؤسسه، از هر پنج نفر یک نفر مجبور شده است به دلیل فشار یا استرسی که تحت آن قرار دارد، استراحت کند.

برایان داو، مدیر اجرایی سازمان بهداشت روانی انگلیس، می‌گوید: «بریتانیا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کشور سوخته است و تعداد نگران‌کننده‌ای از مردم به دلیل سلامت روانی ضعیف ناشی از استرس مرخصی می‌گیرند.»

سلامت روان کارمندان بریتانیایی در وضعیت بحرانی است

ارقام گزارش این سازمان شواهد فزاینده‌ای را نشان می‌دهد که بریتانیا با سطوح بالای غیبت در کار و هزینه‌های مربوط به افراد، کارفرمایان و مالیات دهندگان دست‌وپنجه نرم می‌کند.

این سازمان از دولت بریتانیا خواسته که این معضل را دریابد و برای ایجاد مکان‌های کاری سالم و حمایت از افرادی که با استرس و مشکلات سلامت درگیر هستند، تلاش کند.

گزارش بهداشت روانی انگلستان بر اساس ارقام یک نظرسنجی سازمان تحلیل‌گر بریتانیایی YouGov به دست آمده که بر ۲۰۶۰ بزرگسال از جمله ۱۱۳۲ کارمند انجام شده است. نتایج نشان می‌دهد که محل‌های کار ممکن است برای حمایت از کارکنانی که سطوح بالایی از استرس را تجربه می‌کنند، مناسب‌سازی نشده باشد.

سلامت روان کارمندان بریتانیایی در وضعیت بحرانی است

تقریباً نیمی از کارکنان مورد بررسی گفتند که کارفرمای آنها برنامه‌ای برای شناسایی علائم استرس مزمن و جلوگیری از فرسودگی شغلی ندارد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد از آنجایی که افزایش قیمت‌ها، دخل و خرج کارمندان را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد، تقریباً ۳۸ درصد از کارمندان در نتیجه انجام کار اضافی به دلیل بحران هزینه زندگی، استرس را تجربه کرده‌اند.

با این حال، حتی اگر سطوح بالای استرس به نظر عادی است، از هر چهار بزرگسال یک نفر (۲۴ درصد) احساس می‌کند که نمی‌تواند با استرس زندگی خود کنار بیاید.

سلامت روان کارمندان بریتانیایی در وضعیت بحرانی است

کد خبر 722729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.