شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز چهارشنبه ۴ بهمن + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۵۵، پیشوا با شاخص ۱۶۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۴، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۸، سلامت با شاخص ۱۷۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۲، قرچک با شاخص ۱۵۲، در وضعیت ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۰۳، بهارستان با شاخص ۱۱۹، پاسداران با شاخص ۱۱۶، پاکدشت با شاخص ۱۰۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۳۶، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۲، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۲، شهریار با شاخص ۱۱۰، ملارد با شاخص ۱۲۵، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۱، اسلام‌شهر با شاخص ۸۵، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۱، امام خمینی با شاخص ۵۶، پارک رازی با شاخص ۹۵، پردیس با شاخص ۵۱، پونک با شاخص ۷۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۷۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۲، چشمه با شاخص ۷۹، رباط‌کریم با شاخص ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۳، قدس با شاخص ۵۲، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۵۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۹۵، در وضعیت سالم (زرد) درج شده است.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۴، دماوند با شاخص ۲۷، علم و صنعت با شاخص ۴۵، لواسانات با شاخص ۳۸، در موقعیت پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 722665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.