اجرای سیستم نظارت بر سیل در سیدنی

سیدنی استرالیا از توسعه سیستمی در شهر خبر داد که نه‌تنها از زیرساخت‌های شهری محافظت می‌کند، بلکه عملکرد آن بر مبنای به حداقل رساندن اختلالات خدمات است و با ارسال به‌موقع داده‌ها از وارد آمدن آسیب به زیرساخت‌ها پیشگیری می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سیدنی در تلاش برای کاهش سیل‌های مکرر که با ایجاد اختلال در شبکه راه‌آهن سبک شهر همراه است، از یک سرمایه‌گذاری جدید خبر داد که شامل یک راه‌حل اینترنت اشیا برای نظارت فعال بر سطح آب در ریل‌های راه‌آهن سبک شهر می‌شود. این سیستم با ارسال به‌موقع داده‌ها به بخش‌های مربوطه، به ارسال سریع نیروهای خدمات‌رسان برای رسیدگی به مشکل کمک و از وارد آمدن خسارات شدید به زیرساخت‌ها که مستلزم هزینه‌های بالا و اقدامات فشرده برای جایگزینی است، پیشگیری می‌کند.

آسیب سیل به زیرساخت‌های حیاتی تراموا

سیل یک چالش دائمی برای راه‌آهن سبک سیدنی است و به‌نحوی ویژه بر نقاط سوئیچ در سایت‌های مختلف تأثیر می‌گذارد. غوطه‌ور شدن طولانی‌مدت زیرساخت‌های مهم تراموا در سیلاب‌، سیدنی را متحمل هزینه‌های بالا و فعالیت‌های فشرده برای جایگزینی می‌کند.

اجرای سیستم نظارت بر سیل در سیدنی

توسعه سیستم نظارت بر سیل در سیدنی

شهر با درک نیاز به رویکردی فعال‌تر، سیستمی را توسعه داده است که نه‌تنها از زیرساخت‌ها محافظت می‌کند، بلکه با هدف به‌حداقل رساندن اختلالات خدمات و هزینه‌های مالی و عملیاتی مرتبط است و شامل استفاده از دستگاهی بادوام می‌شود که قادر به مقاومت در برابر غوطه‌ور شدن در آب و انتقال داده‌های حیاتی است.

این ویژگی با براکت‌های سفارشی برای نصب بهینه، سوئیچ‌های سطح شناور قابل‌تنظیم برای تشخیص دقیق سطح آب، آلارم‌های سطح دستگاه برای اطلاع‌رسانی فوری سیل و آنتن خارجی طراحی‌شده برای اطمینان از انتقال داده‌های مطمئن حتی در محیط‌های چالش‌برانگیز تکمیل می‌شود.

قرارگیری استراتژیک این واحدها در مناطق بحرانی مستعد سیل باعث می‌شود تا نیروهای خدماتی به‌موقع به محل آسیب اعزام شوند و مشکلات احتمالی را قبل از تشدید آن‌ها مدیریت و از عملکرد روان‌تر و ایمنی بیشتر اطمینان حاصل کنند.

این پروژه اهمیت روزافزون اینترنت اشیا را در افزایش کارایی و قابلیت اطمینان شبکه‌های ریلی نشان می‌دهد و یک موضع فعال در برابر چالش‌های زیست‌محیطی به‌شمار می‌رود.

اجرای سیستم نظارت بر سیل در سیدنی

کد خبر 722059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.