گوشی Redmi Note 13 5G چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi Note 13 5G با استفاده از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Redmi Note 13 5G که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی هزار نیت است، این محصول به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 SoC مجهز شده است و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه آن را با استفاده از کارت حافظه microSD تا یک ترابایت افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi Note 13 5G با استفاده از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد؛ یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی تعبیه شده است، دوربین سه‌گانه قرار گرفته شده در پنل پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

گزینه‌های اتصال گوشی Redmi Note 13 5G شامل بلوتوث ۵.۳، وای‌فای و NFC می‎‌شود؛ همچنین، گوشی یادشده در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 722006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Naser AF ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    5 2
    Ok
  • سیدامیررضا اکبری مقدم کاخکی FR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    سیدامیررضا اکبری مقدم کاخکی زهرا خانم بربار
  • qasimahmadi715@gmail.com IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 1
    عباس