افزایش ایستگاه‌های فعال متروی اصفهان در روزهای جمعه

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: به احترام مردم اصفهان و برای افزایش رضایتمندی، رفاه و آسایش شهروندان، ایستگاه‌های فعال متروی این کلان‌شهر روزهای جمعه از ۹ ایستگاه به ۱۶ ایستگاه افزایش خواهد یافت.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مترو از وسایل حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، پاک و ارزان شهری است و به منظور پیشبرد اهدافی همچون افزایش رضایتمندی، کاهش آلودگی هوا، ترافیک و سرعت در جابه‌جایی مسافران، همچنین بر اساس درخواست‌های شهروندان و تاکید مدیریت شهری، پس از بررسی‌های صورت گرفته تعداد ایستگاه‌های فعال مترو روزهای جمعه از ۹ ایستگاه به ۱۶ ایستگاه افزایش پیدا می‌کند.

افزایش ایستگاه‌های فعال متروی اصفهان در روزهای جمعه

وی افزود: به همین منظور از ششم بهمن سال جاری، ایستگاه‌های قدس، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید باهنر، شهدا، تختی، امام حسین (ع)، انقلاب، سی‌وسه‌پل، دکتر شریعتی، آزادی، کارگر، کوی امام و دفاع مقدس از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ فعال خواهد بود و با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه به همشهریان خدمات‌رسانی می‌کند.

کد خبر 720856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیه سادات IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    درود بر شما ، خیلی خیلی مچکریم ، جمعه هاش هم مترو فعال ست این خیلی عالیه ❤️
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    ایستگاه دانشگاه رو که باید فعال میبود، اضافه نکردن! ما بعضی جمعه ها امتحان عمومی داریم باید ایستگاه های قبل پیاده شیم تا برسیم دانشگاه