تقدیر وزیر از نماز خواندن دانش‌آموز در گوشه حیاط مدرسه

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به نماز خواندن دانش‌آموزی در گوشه‌ای از حیاط مدرسه نوشت: گاهی برای فرهنگ‌سازی نیاز به کارهای پرهزینه نیست، بلکه می‌توان با یک رفتار ساده نقشه راه ترسیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، توجه به عقاید و مسائل فرهنگی و مذهبی بین دانش‌آموزان بسیار مهم است و می‌طلبد که مسئولان امر در این راستا اقدامات ویژه‌ای را مد نظر قرار دهند، چرا که این اصول از کودکی در وجود آدمی نهادینه می‌شود و مدرسه و آموزش و پرورش نقش بسزایی در این زمینه دارد، در این راستا فرهنگ‌سازی از یک نوشته یا عکس در فضای مجازی گرفته تا پرداختن به ایده‌های اجرایی مورد توجه است، تا آنجا که وزیر آموزش و پرورش از نماز خواندن دانش‌آموزی در گوشه حیاط مدرسه تقدیر کرده است.

رضا مرادصحرایی در واکنش به انتشار عکسی از دانش‌آموزِ پاکدشتی که به دلیل تعمیر نمازخانه مدرسه‌شان، در حیاط مدرسه در حال نماز خواندن است، در صفحه ویراستی خود نوشت:

«اسم این بزرگ‌مرد کوچک یاسین است اهل شهرستان پاکدشت. من او را تا به حال از نزدیک ندیده‌ام.

در توضیحات این عکس او نوشته‌اند، نمازخانه مدرسه‌ای که در آن درس می‌خواند در حال تعمیر است، اما او اینگونه سلوک عاشقی را پیموده است.

بعضی اوقات برای فرهنگ‌سازی نیاز به کارهای پر هزینه نیست، بلکه می‌توان با یک رفتار ساده نقشه راه ترسیم کرد.

از مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران می‌خواهم از یاسین عزیز ما به‌طور ویژه تقدیر کند.

بنده نیز در اولین فرصت با او ملاقات خواهم کرد.

یاسین حمیدی‌نسب دانش‌آموز پایه ششم دبستان عشایری سوم شعبان علی‌آباد پاکدشت است که در چند روز گذشته تصویر نماز خواندن او در گوشه‌ای از حیاط مدرسه در فضای مجازی منتشر شد.»

تقدیر وزیر از نماز خواندن دانش‌آموز در گوشه حیاط مدرسه

تقدیر وزیر از نماز خواندن دانش‌آموز در گوشه حیاط مدرسه

کد خبر 720156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.