تماس حدود ۸ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته سوم دی/ هرس درختان، در رأس درخواست‌ها

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته سوم دی سال جاری حدود هشت هزار تماس شهروندان، توسط کارشناسان این مرکز در سامانه ۱۳۷ ثبت شد که درخواست هرس درختان شهر بیشترین آمار تماس‌ها را به خود اختصاص داد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته سوم دی ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی ۸۷۳۵ تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۴۲۷ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان و ۲۵۶۰ مورد نیز مشاوره و اطلاع‌رسانی بود.

وی افزود: با توجه اینکه شهروندان در فصل زمستان درخواست هرس درختان را از طریق تماس با ۱۳۷ مطرح می‌کنند، هفته گذشته موضوع هرس درختان با ۱۹۴ مرتبه تماس، بیشترین آمار تماس‌ها را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هفته سوم دی سال جاری بیشترین درخواست هرس درختان از سوی شهروندان مناطق ۴، ۸ و ۱۰ بوده است، ادامه داد: در محورهای اصلی، حتی کوچه‌های فرعی کارشناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری باید بازدیدهای لازم را از درختان داشته باشند و اگر مورد تأیید قرار گرفت، هرس انجام شود.

قاسمی گفت: ایجاد سرویس بهداشتی در ورودی بازار غاز از دیگر درخواست‌های شهروندان بود که با پیگیری‌های انجام شده، در حال حاضر یک سرویس بهداشتی سیار در این محل نصب شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مرکز دپوی زباله در منطقه ۱۰ به دلیل ایجاد آلودگی محیطی مورد گلایه برخی شهروندان است که امیدواریم رسیدگی لازم هرچه سریع‌تر انجام شود.

کد خبر 720153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.