اجرای طرح «فرآموز» در شهرداری اصفهان

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار بین کلان‌شهرهای کشور طرح سنجش صلاحیت مدرسان داخلی شهرداری با عنوان «فرآموز» برنامه‌ریزی و اجرا شد.

علی نداف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح «فرآموز» در شهرداری اصفهان اظهار کرد: این طرح با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه ارزشمند کارکنان شهرداری و تقویت بانک اطلاعات مدرسان در سه مرحله شامل فراخوان عمومی، آموزش و ارائه عملی برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: در فراخوان اولیه که خرداد سال جاری اعلام شد، بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اقدام به تکمیل فرم مربوطه کردند و پس از بررسی انجام شده ۱۲۰ نفر از آن‌ها به مرحله دوم دعوت شدند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این افراد شهریور و مهر سال جاری طی دو کارگاه آموزشی با موضوع الگوها و روش‌های تدریس بزرگسالان، آموزش دیدند و در مجموع ۳۶ نفر به مرحله ارائه عملی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مرحله عملی توسط دو داور با تخصص آموزش و تعلیم و تربیت خارج از شهرداری و ۲۰ نفر از خبرگان حوزه‌های مختلف شغلی از داخل شهرداری داوری می‌شود، ادامه داد: ۳۶ فرد راه یافته به مرحله نهایی از بیست‌وسوم دی جاری به مدت پنج روز و در بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای به ارائه آموخته‌های خود در نقش مدرس می‌پردازند.

نداف‌پور موضوعات ارائه‌های عملی را در حوزه‌های شهرسازی، GIS، مدیریت و کنترل پروژه، موضوعات عمومی، آمار و اطلاعات، HSE، مالی، هوشمندسازی، عمران، زیباسازی و فضای سبز عنوان کرد و گفت: هر موضوع تخصصی توسط داوران ویژه همان حوزه‌ها داوری می‌شود.

کد خبر 719608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.