گوشی Honor X50 GT چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor X50 GT به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است و با قیمت 280 دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Honor X50 GT دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، این محصول به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ وات بهره می‌برد.

یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی Honor X50 GT تعبیه شده است، یک دوربین دوگانه نیز روی پنل پشتی گوشی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود؛ همچنین، گواهی IP53 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

گوشی Honor X50 GT در چهار نسخه موجود است، نسخه اول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‎‌شود، مدل دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، نسخه دیگر نیز با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار می‎‌شود، نسخه چهارم نیز با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۹۵ دلار عرضه می‎‌شود؛ گوشی یادشده در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای وارد بازار می‎‌شود.

کد خبر 719529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.