بارش باران در کدام مناطق کشور ادامه دارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز، مرکزی، قزوین و مناطقی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی خوزستان، گیلان، مازندران و گلستان، بارش باران و برف، وزش باد و در ارتفاعات، کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج است، افزود: فردا در نوار غربی، بعضی نقاط استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بعضی نقاط شمال شرق کشور، بارش باران و برف رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز شنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و مناطقی از غرب کشور، یکشنبه در شمال غرب، گیلان، مازندران و بعضی مناطق غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: بیشینه بارش برف، امروز در لرستان، غرب آذربایجان غربی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رخ می‌دهد و دوشنبه در بعضی مناطق نوار غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی گفت: جمعه در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف و غبار محلی، از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد، با بیشینه ۱۵ و کمینه ۴- درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال طوفان گردوخاک با بیشینه ۱۶ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 719132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.