قطعی نمایشگرهای متروی اصفهان مشکل زیرساختی است

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: علت قطعی نمایشگرهای متروی این کلان‌شهر مشکل زیرساختی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی کریمی در برنامه تلویزیونی «اصفهان من» اظهار کرد: امروزه بسیاری از شهروندان اهمیت زمان را در برنامه‌ریزی روزانه خود لحاظ می‌کنند، اینکه چه ساعتی و کجا باید باشند برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، زیرا شهروندان با همتی زیرساخت‌های شهری به افرادی قانون‌مدار تبدیل می‌شوند.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌موقع ناوگان حمل‌ونقل اقدامات مهمی شده است، مثلاً اینکه شهروندان از رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها مطلع باشند یا مسافران مترو از طریق صفحه نمایشگرها ایستگاه‌های مترو از آخرین وضعیت رسیدن مترو به ایستگاه‌ها مطلع باشند.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: از آنجا که مترو یک وسیله حمل‌ونقل سریع است، اطلاع از رسیدن آن در ایستگاه‌ها برای مسافران اهمیت زیادی دارد تا بتوانند خود را به‌موقع به آن برساند.

کریمی با بیان اینکه از حدود دو هفته پیش صفحه نمایشگرهای مترو اصفهان خاموش است و شهروندان دسترسی به زمان دقیق رسیدن قطار به ایستگاه‌ها ندارند، خاطرنشان کرد: این مطالبه از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ و نظرسنجی‌ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: دو دلیل عمده کاهش دقت تابلوی نمایشگرها و مشکلات زیرساختی موجب قطعی این صفحه نمایش شد.

مدیر عامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: زمان نمایش رسیدن قطار با صفحه نمایشگر متفاوت بود و مسافران عنوان می‌کردند که چرا قطار با تأخیر وارد ایستگاه نمی‌شود، در حالی که اشکال از صفحه نمایشگرها بود و زمان دقیق را نشان نمی‌داد.

کریمی افزود: اشکال دوم نیاز به‌روزرسانی صفحه نمایشگرهای مترو است، زیرا از زمان نصب این نمایشگرها حدود هفت تا هشت سال می‌گذرد و نیاز به تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد.

وی تصریح کرد: حدود ۳۵۰ صفحه نمایشگر مترو برای اطلاع‌رسانی نصب شده است که زمان دقیق رسیدن مترو را به شهروندان اطلاع می‌دهد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این اشکال برطرف و شهروندان از سرگردانی نجات پیدا می‌کنند؟، گفت: پیش از پایان سال این صفحه نمایشگرها درست می‌شود، باید تلاش کنیم که این اشکال را به نحو احسن برطرف کنیم و اکنون سه شرکت هم‌زمان در حال رفع مشکل هستند.

کد خبر 718894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی FR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    نه قصد توهین دارم نه منفی باف اما چند سوال چند دهه طول کشید تا یک ورزشگاه در اصفهان ساخته شد با چقدر مصیبت چند دهه طول کشید تا یک مترو بزنند آخرهم... ، ما حتی نتوانستیم برای مسئله ای آب برلی اصفهان کار کنیم شهاکار بعدازی گذشت سه رییس جمهور تازه آب شور دریا را برای اصفهان بیاوریم ترکیه نزدیک همسایه برای مردم و صنعت توریسم چه کرده ما چه میکنیم خدا به داد بقیه این طرح‌ها برسه که بعد دوباره از جیب مردم می کنند تا خرج شهر و جک یب مبارکشان برای پُز دادنشان بکنند