گوشی Infinix Smart 8 Pro از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

گوشی Infinix Smart 8 Pro با سه گیگابایت حافظه رم همراه است و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Infinix Smart 8 Pro که به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است، از تراشه مدیاتک Helio P35 و پردازنده گرافیکی Imagination PowerVR GE8320 بهره می‌برد، با سه گیگابایت حافظه رم همراه است و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود، همچنین دارای نمایشگری با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۱۲ پیکسل است، هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین و باتری این گوشی در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد که دیگر مشخصات گوشی Infinix Smart 8 Pro شبیه Infinix Smart 8 یک محصول مقرون به صرفه است؛ گوشی Infinix Smart 8 دارای تراشه Unisoc T606 و پردازنده گرافیکی Mali G57 است و با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ارائه می‎‌شود، البته کاربران می‌توانند حافظه آن را از طریق کارت microSD تا یک ترابایت افزایش دهند.

گوشی Infinix Smart 8 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است؛ یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است، دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز گوشی Infinix Smart 8 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 716929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.