پروژه روشنایی میدان امام (ره) قابل تقدیر است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از تلاش مدیریت شهری به پاس انجام پروژه روشنایی میدان امام (ره) گفت: روشنایی این میدان پروژه‌ای بود که بسیار پرزحمت انجام شد و در جریان آن تبدیل سیستم‌های نوری به کم‌مصرف صورت گرفت که همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت سیدرضی موسوی اظهار کرد: در سالگرد ارتحال استاد پرورش قرار داریم، او وزنه‌ای برای ایران بود و امثال او و شهید رجایی و شهید بهشتی را کم داریم.

وی با اشاره به طرح شهید رجایی افزود: این طرح به نام شهید بزرگوار و از دیدگاه او ایجاد شد که سال‌ها برای قشر ضعیف سبب ارائه خدمات شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن بیان کرد: حدود ۱۲ نفر از نیروهای شهرداری از چند سال پیش به‌عنوان نیروی سلامت به کار گرفته شدند، اما اکنون با مدارج بالا در جایگاه مناسبی نیستند و رسته شغلی آن‌ها مشخص نیست که امیدواریم به این مناسبت تکلیف این نیروها نیز از نظر جذب و استخدامی مشخص شود.

وی با تقدیر از تلاش مدیریت شهری به پاس انجام پروژه روشنایی میدان امام (ره) اظهار کرد: روشنایی نور میدان امام (ره) پرزحمت انجام شد، تبدیل سیستم‌های نوری به کم‌مصرف صورت گرفت که همچنان ادامه دارد، نیروهای فعال در این پروژه به صورت گمنام فعالیت می‌کنند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

شریعتی با اشاره به افتتاح گذر آقا نورالله نجفی بیان کرد: از همه کسانی که در احیای بافت تاریخی شهر اصفهان تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم. این گذر فضای بسیار خوبی است که امیدواریم ابتدا و انتهای آن نیز ادامه پیدا کند و کل مسیر ساماندهی شود تا از این فضا بهتر استفاده شود.

وی بیان کرد: در کنار میدان امام علی (ع) و مقبره و کتابخانه علامه مجلسی فضای کار برای احیا وجود دارد که این پروژه، همچنین کار احیای بازارچه حسن‌آباد باید دنبال شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص مساعدت به مساجد و مجموعه‌های فرهنگی گفت: مصوباتی در این خصوص داشتیم که بعضاً شش ماه از آن می‌گذرد، اما کمک‌ها انجام نشده است. سزاوار نیست به قولی که داده‌ایم عمل نکنیم و این اقدامات باید به‌روز شود و مساعدت‌ها صورت گیرد. البته اقدامات خوبی انجام شده که مردم راضی هستند.

وی در خصوص آب و هوا و خاک گفت: اگر در هر جلسه علنی و تلفیق و کمیسیون و… از این مشکلات صحبت کنیم باز هم کم است. باید فریاد مظلومیت مردم اصفهان را مرتب بیان کنیم. از نماینده اصفهان در مجلس که در خطابه خود از عبارت «…إسمع إفهم…» برای سران سه قوه استفاده کرد، تشکر می‌کنیم. دولت و قوای دیگر باید برای مشکلاتی که در شهر و استان ایجاد شده پاسخگو باشند.

کد خبر 716260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.