ساعت هوشمند Fossibot W101 چه مشخصاتی دارد؟

ساعت هوشمند Fossibot W101 قادر است فشار خون، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Fossibot به تازگی یک ساعت هوشمند جدید به نام Fossibot W101 عرضه کرده است، دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل است و ۹۹.۵ درصد از طیف رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد؛ این ساعت هوشمند اعلان‌های واتس‌اپ را نمایش می‌دهد و کاربران می‌توانند موسیقی یا دوربین گوشی هوشمند جفت شده از راه دور را کنترل کنند.

ساعت هوشمند Fossibot W101 به کرونومتر و ماشین حساب مجهز شده است و دارای میکروفون و بلندگو است، بنابراین در صورت جفت شدن با گوشی هوشمند می‌توان از آن به عنوان هندزفری بلوتوث استفاده کرد، این ساعت هوشمند با دستیارهای صوتی هوشمند نیز سازگار است؛ گجت پوشیدنی یادشده با ۲۵۶ مگابایت حافظه رابطه کاربری مناسبی را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند Fossibot W101 از یک باتری بهره می‌برد که در صورت استفاده استاندارد تا ۱۵ روز شارژدهی دارد، همچنین دارای قابلیت پایش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون است؛ علاوه بر این، قادر است فشار خون کاربران را ثبت کند، البته دقت اندازه‌گیری فشار خون تائید نشده است.

ساعت هوشمند Fossibot W101 در حال حاضر در ایالات متحده با قیمتی کمتر از ۷۰ دلار در دسترس است، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این محصول ارائه نشده است.

کد خبر 716094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.