بارش برف و باران ادامه دارد / افزایش سرعت وزش باد در بعضی مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش برف و باران و افزایش سرعت وزش باد در بعضی مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است و پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و روز جمعه افزون بر این نواحی در شمال شرق کشور، بارش پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور، افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود و از اواخر وقت سه‌شنبه و چهارشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز در مناطقی از شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور، افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد شدید با بیشینه ۱۷ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و غبار محلی با بیشینه ۱۶ و کمینه ۳- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 714486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.