کرمانشاه و کردستان میزبان بیشترین بارش‌های امروز / منتظر آلودگی دوباره هوا باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه بیشترین بارش‌های امروز در کرمانشاه و کردستان خواهد بود، از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و بعضی مناطق استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان و ارتفاعات دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز بیشینه بارش در کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود و روز دوشنبه، در استان‌های ساحلی خزر و بعضی نقاط واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب کشور، بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی پایدار و آرام در کشور حاکم خواهد بود و پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور، جوی پایدار حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: از سه‌شنبه تا پنجشنبه با توجه به پایداری و سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی انتظار می‌رود.

ضیائیان گفت: امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب سواحل دریای خزر، دوشنبه در شمال غرب و شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد و دوشنبه دریای خزر و از عصر دوشنبه تا پنجشنبه، خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، قسمتی ابری و مه رقیق، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۶ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۱۵ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 714199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.