جزئیات جدید از حج عمره / اولویت‌های جدید اعلام می‌شود

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: سازمان در دو مرحله قبلی تا اولویت ۴۰۰ را فراخوانده بود که در صورت وجود ظرفیت‌های خالی اولویت‌های بعدی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت، غلامرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به آمار کم ثبت‌نام شدگان در کاروان‌های روزهای نخست آغاز عملیات اعزام و اینکه به نظر می‌رسید متقاضیان فرصت بیشتری را جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر نیاز داشته باشند، زمان پروازهای عمره از بیست‌وهشتم آذر تغییر کرد و نخستین کاروان سیزدهم دی به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

وی افزود: سازمان در دو مرحله قبلی تا اولویت ۴۰۰ را فراخوانده بود که در صورت وجود ظرفیت‌های خالی اولویت‌های بعدی اعلام می‌شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در این مرحله اولویت ثبت‌نام با کسانی است که زودتر نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی، انتخاب کاروان‌ها و واریز وجه خود اقدام کنند تا در تاریخ انتخاب شده به سرزمین وحی مشرف شوند.

به گزارش ایمنا، اعزام زائران به عمره از سیزدهم دی آغاز خواهد شد و هزینه این سفر برای هر نفر ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است که زائران پس از ثبت‌نام اولیه باید تا ۴۸ ساعت همه این مبلغ را بپردازند.

  • جزئیات بیشتر و نحوه ثبت نام برای عمره را اینجا بخوانید
کد خبر 713289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.