مراحل و جزئیات ثبت‌نام حج عمره + تصاویر

فرصت ثبت‌نام در سامانه omreh.haj.ir برای متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده که دارای اولویت یک تا ۴۰۰ هستند فراهم شده است و اولویت تشرف در این مرحله از فراخوان با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت‌نام در کاروان زودتر اقدام کنند؛ در ادامه مراحل ثبت‌نام در سامانه را ملاحظه می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ودیعه‌گذاران عمره که بیش از ۱۵ سال در انتظار تشرف به خانه خدا بودند، اکنون می‌توانند برای سفر به سرزمین وحی اقدام کنند.

با توجه به اینکه اعزام زائران عمره از سیزدهم دی با قیمت ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان آغاز می‌شود، چند روز قبل بود که اولویت‌های جدید نیز اعلام شدند و ودیعه‌گذاران تا ۴۰۰ هم می‌توانند در کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی گفت که «تا دهم اسفند ۷۰ هزار نفر را به عمره اعزام می‌کنیم.»

نام‌نویسی عمره برای اولویت‌ها تا ۱۵۰ سال ۸۷ و قبل از آن در برخی استان‌ها آغاز شد و بیست‌وسوم آذر بود که سازمان حج اولویت‌ها از ۱۵۰ تا ۴۰۰ را فراخوانده است که البته این اولویت‌ها فقط می‌توانند در کاروان‌ها تا ششم دی ثبت‌نام کنند و همچنان ثبت‌نام آن‌ها در کاروان‌های بعد از این زمان امکان‌پذیر نیست.

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

هزینه ثبت‌نام حج عمره

در این دوره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، معراج و ایران‌ایرتور زائران را برای تشرف به عمره منتقل می‌کنند؛ هزینه عمره مفرده از ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

نحوه اطلاع از اولویت‌ها

برای سهولت دسترسی به اطلاعات لازم در خصوص تشرف عمره مفرده، امکانی برای متقاضیان فراهم شده است تا بتوانند از سه طریق از اولویت‌ها مطلع شوند:

یکی از راهبردها برای استعلام اولویت‌ها و جزئیات آن، ورود به سامانه https://umrah.haj.ir/SanadInquiry.aspx است.

راهکار دیگر برای متقاضیان، ورود به سامانه haj.ir و کلیک روی بنر «استعلام اولویت‌های عمره مفرده» است.

راهکار سوم برای استعلام اولویت عمره مفرده، از طریق تلفن همراه و درج کد دستوری USSD با شماره گیری #۶۴۵۱۱*۴* است که به این منظور راه‌اندازی شده است.

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

نحوه ثبت نام

دارندگان کارت‌های ثبت‌نامی عمره از اولویت ۱ تا ۴۰۰، باید نسبت به تکمیل اطلاعات و گروه‌بندی در سامانه omreh.haj.ir اقدام کنند؛ ودیعه‌گذاران مشمول باید با مراجعه به سامانه omreh.haj.ir نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خویش و تشکیل گروه (به همراه اعضای خانواده، بستگان یا آشنایان) به‌منظور تشرف در یک کاروان اقدام کنند.

ورود به سامانه:

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

ایجاد گروه و ثبت اعضا:

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

تایید اعضای گروه:

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

ثبت‌نام مقدماتی و جست‌وجوی کاروان:

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

تایید رزرو:

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

چاپ رسید:

مراحل و جزئیات ثبت نام حج عمره + تصاویر

- نام‌نویسی اولیه (رزرواسیون) افراد صرفاً با مراجعه مستقیم آن‌ها به سامانه omreh.haj.ir فراهم خواهد بود و پس از نام‌نویسی اولیه (رزرواسیون) ، متقاضی باید در اسرع وقت و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت به کارگزار مربوط مراجعه کند و مدارک خواسته‌شده را ارائه کند. بدیهی است قطعی شدن ثبت‌نام مقدماتی افراد، منوط به مراجعه به‌موقع و ارائه کامل مدارک مورد نیاز (قید شده در برگه رزرواسیون) به کارگزار خواهد بود.

- درصورت واریز نشدن هزینه سفر در فرصت مقرر، متقاضی به‌طور خودکار (سیستمی) حذف و فرد جدید جایگزین وی خواهد شد.

کد خبر 712996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی FI ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    ال