شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز چهارشنبه ۲۹ آذر

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۷، باقرشهر با شاخص ۱۹۳، پاکدشت با شاخص ۱۵۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۳، سلامت با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۶۱، شهریار با شاخص ۱۶۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۴، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۶، قرچک با شاخص ۱۷۴، میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۶ و ورامین با شاخص ۱۵۸، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پونک با شاخص ۱۱۱، پیشوا با شاخص ۱۳۱، چشمه با شاخص ۱۲۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۳، دماوند با شاخص ۱۴۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۰۶، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۲۹، علم و صنعت با شاخص ۱۱۸، لواسانات با شاخص ۱۲۸، ملارد با شاخص ۱۳۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۶، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۶، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۹، امام خمینی با شاخص ۸۵، پارک رازی با شاخص ۹۱، پاسداران با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۶۱، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۹۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۶، ژئوفیزیک با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۷، قدس با شاخص ۶۷، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۹۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۰، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه کیفی رباط‌کریم با شاخص ۳۹ در موقعیت پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 713250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.