نوبیا z60 اولترا + مشخصات، دوربین و قیمت گوشی Nubia Z60 Ultra

گوشی پرچمدار نوبیا Z۶۰ اولترا ( Nubia Z۶۰ Ultra) رونمایی و معرفی شد. در ادامه به بررسی قیمت و مشخصات فنی آن پرداخته ایم.

به گزارش ایمنا، شرکت زد تی ایی (ZTE Corporation) یک شرکت چندملیتی چینی است که در زمینه ارائه تجهیزات مخابراتی فعالیت می‌کند مقر اصلی آن در شنژن (یکی از شهرهای چین) قرار دارد. ZTE از نظر نقطه فروش، چهارمین شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه است. و از نظر درآمد، پنجمین شرکت بزرگ در زمینه ساخت تجهیزات مخابراتی است. نوبیا (Nubia Technology) یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های موبایل و تجهیزات شبکه است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ZTE فعالیت خود را در چین آغاز کرد و در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک شرکت مستقل معرفی شد. گوشی Nubia Z۶۰ Ultra ترکیبی از عملکرد قدرتمند، طراحی زیبا، دوربین‌های با کیفیت و شارژ سریع ۸۰ واتی به عنوان پرچمدار در بین سایر محصولات این کمپانی شناخته می‌شود.

مشخصات گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

جدیدترین پرچمدار شرکت ZTE نوبیا Z۶۰ اولترا سومین گوشی ZTE با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌همراه رم LPDDR۵X و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS ۴.۰ است. برای اولین‌بار یکی از مدل‌های گوشی ZTE به گواهی IP۶۸ (مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) مجهز شده است. این گوشی گیمینگ به صفحه‌ی حرارتی و محفظه‌ی بخار بزرگ با فیبر نانوکربن ابررسانا مجهز است تا گرمای ناشی از فعالیت قطعات را دفع کند. این گوشی هوشمند از دوربینی منحصر به فرد و سخت‌افزار پرقدرت استفاده می‌کند. و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا خاکستری عرضه می‌شود.

صفحه نمایش نوبیا Z۶۰ اولترا

گوشی نوبیا Z۶۰ Ultra مانند گوشی‌های چند سال اخیر از طراحی زاویه‌دار نظیر Z۵۰S Pro استفاده نموده است. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آن در بالای نمایشگرش و زیر پنل تعبیه شده تا نوبیا Z۶۰ اولترا طراحی تمام‌صفحه و مدرن داشته باشد. دوربین سلفی درون‌صفحه‌ای Z۶۰ اولترا تراشه‌ی اختصاصی و موتور مبتنی‌بر هوش مصنوعی دارد.

دوربین  Nubia Z۶۰ Ultra

دوربین گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آن در زیر نمایشگر پنل جلویی با چیپ جداگانه‌ای با پیکسل ۲.۲۴ میکرومتر قرار گرفته تا بتواند سلفی‌های بهتری در اختیار کاربر قرار دهد. برجسته‌ترین ویژگی گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا دوربین‌های پنل پشتی است که به سه دوربین اصلی مجهز هستند. دوربین اصلی با حسگر ۱/۱٫۴۹ اینچ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۸۰۰، دوربین اولترا واید با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV۵۰E و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپکیسلی با زوم ۳ برابری مجموع دوربین‌های به کار رفته در قسمت پشتی این گوشی هوشمند هستند.

  • دوربین اصلی حسگر ۱/۱٫۴۹ اینچ ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۰۰ سونی با لنز ۳۵ میلی‌متری f/۱.۶ و مجهز به سیستم لرزش‌گیر اپتیکال است.
  • دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۸ میلی‌متری f/۱.۸ و مجهز به سیستم فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال سه سطحی است.
  • دوربین تله‌فوتو نوبیا Z۶۰ اولترا به لنز ۸۵ میلی‌متری با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچ شرکت آمنی‌ویژن (مدل OV۶۴B) است.

سیستم عامل گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

در حال حاضر سیستم عامل استفاده شده برای نوبیا Z۶۰ اولتر از رابط کاربری MyOS بر پایه‌ی اندروید ۱۴ استفاده کرده است.

باتری گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

نوبیا Z۶۰ اولترا به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی مجهز شده است.

حافظه گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

نوبیا Z۶۰ اولترا در کانفیگ پایه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و در قوی‌ترین کانفیگ از ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

قیمت گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

قیمت مدل‌های مختلف این گوشی از این قرار است:

  • ۱۲/۲۵۶ گیگابایت: ۶۰۰ دلار
  • ۱۶/۵۱۲ گیگابایت: ۶۶۰ دلار
  • ۱۶/۱۰۲۴ گیگابایت: ۷۴۰ دلار
  • ۲۴/۱۰۲۴ گیگابایت: ۸۴۰ دلار

رقبای گوشی نوبیا Z۶۰ اولترا

نوبیا Z۶۰ اولترا با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته می‌تواند یک رقیب جدی برای محصولاتی مانند ریلمی GT ۵ پرو و وان پلاس ۱۲ باشد.

نوبیا Z60اولترا

جدول مشخصات گوشی Nubia Z60 Ultra

جدول زیر بیانگر مشخصات گوشی Nubia Z60 Ultra به صورت خلاصه است.

مشخصات نوبیا Z60 اولترا (Nubia Z60 Ultra )
تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳
نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی
فناوری شارژ شارژ سریع ۸۰ واتی
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی
لنز تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی
سیستم‌عامل اندروید ۱۴
رم ۲۴ گیگابایت LPDDR5x
رابط کاربری Mi OS
کد خبر 713106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.