خرید تجهیزات ورزشی از لطیفی اسپرت (جشنواره)
تجهیزات ورزشی لطیفی اسپرت

امروزه گستره افرادی که اقدام به ورزش در خانه می‌کنند بسیار بیشتر شده است و به همین خاطر هم برندهای مختلف داخلی و خارجی هم محصولات خودشان را به بازار ایران معرفی می‌کنند.

ما هم در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین تامین کننده لوازم ورزشی ایران یعنی لطیفی اسپرت آشنا کنیم و ببینیم که برای خرید اینگونه محصولات باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. پس قبل از هر چیزی باید ببینیم که دستگاه‌های بدنسازی مختلف چه کارایی‌هایی دارند!

معرفی انواع دستگاه‌های بدنسازی

دوستان عزیز در نظر داشته باشید که هر دستگاه برای فشار آوردن به یک سری از ماهیچه‌های بدن طراحی می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه به نیاز و علاقه خود, یک یا چندین مورد از آنها را انتخاب کنید که در ادامه تمامشان را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه تردمیل

شاید بسیاری از شما تصور کنید که تردمیل تنها برای عضلات پا و کم کردن وزن به کار می‌آید که باید بگوییم به هیچ عنوان این‌طور نیست. تمرین با تردمیل می‌تواند تاثیر زیادی بر بهبود عضلات کمر و شکم بگذارد و از طرفی دیگر باعث تنظیم شدن سیستم گردش خون بدن به ویژه در افرادی که اضافه وزن دارند, می‌شود.

از طرفی دیگر می‌توانید با تکان دادن دست‌های خودتان به شکل آزاد, عضلات نواحی بازو و ساعد خودتان را هم تقویت کنید که این مورد را کمتر کسی به شما می‌گوید (چرا که اطلاعی هم ندارد).برخلاف بسیاری از ورزش‌های دستگاهی دیگر, تردمیل به هیچ عنوان باعث آسیب به عضلات و مفاصل شما نمی‌شود و تنها باید روش راه رفتن یا دویدن را بدانید که در مقاله‌ای جدا در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

دستگاه الپتیکال

ممکن است شما با نام این دستگاه آشنا نباشید, اما قطعاً یکی از اینها را در خانه یا باشگاهی که می‌روید دیده‌اید! ورزش‌های هوازی که معمولاً با نام کاردیو شناخته می‌شوند یکی از مهمترین مراحل ساخت یک بدن آماده می‌باشد و شما هم تا حد امکان باید این مورد را جدی بگیرید. با استفاده از دستگاه الپتیکال می‌توانید قدرت ریه و قلب را تا حد زیادی بالا ببرید تا در هنگام انجام فعالیت‌های سنگین یا وزنه زدن, بدن کم نیاورد.

دستگاه الپتیکال برچسب ها

قیمت دستگاه الپتیکال نسبت به کارایی که دارد اصلاً بالا نیست و تقریباً هر شخصی می‌تواند یکی از آنها را داشته باشد (حتی به شکل قسطی).به هر حال پیشنهاد ما به کسانی که دنبال یک وسیله ورزشی مقرون به صرفه و البته حرفه‌ای هستند تا بتوانند در خانه تمرین کنند, همین الپتیکال است.

دوچرخه ثابت (ایستاده)

این دستگاه نیازی به توضیح ندارد و همه ما می‌دانیم که دوچرخه سواری چه تاثیر مفیدی برای عضلات و گردش خون بدن خواهد گذاشت و شما هم نباید از این مورد غافل شوید. اصلی ترین تاثیر دوچرخه ثابت بر عضلات پا و البته کمر (شکم) می‌باشد که با روزی ۴۰ دقیقه می‌توانید خودتان را از بیماری‌های مرتبط مانند واریس و اضافه وزن دور کنید.

حالت دوچرخه ثابت مبلی به شکل است که هیچ فشاری اضافه ای بر عضلات نزاشته و تنها آنها را درگیر خودش می‌کند.همین مورد باعث شده است که دوچرخه ثابت به یکی از پر طرفدارترین محصولات ورزشی خانگی در بین جوانان و افراد سالمند تبدیل شود.

دستگاه جلو بازو و پشت بازو

ما در بازرگانی لطیفی اسپرت تمام تجهیزات مورد نیاز برای یک باشگاه مجهز را در اختیار داریم و دستگاه‌های جلو و پشت بازو هم مستثنی نیستند. قطعاً اغلب شما دوستان می‌دانید که اینگونه دستگاه‌هایی که با وزنه کار می‌کنند, اغلب برای افزایش حجم ماهیچه‌ها و قدرت بدنی به کار می‌روند. خود این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با یک قیمت عرضه می‌شوند. دلیل تفاوت قیمت‌ها هم مرتبط با جنس به کار رفته و همچنین ویژگی‌های محصول است که شما می‌توانید باتوجه به بودجه خود یک یا چندین مورد را انتخاب کنید.

دستگاه پرس سینه

پرس سینه در انواع مختلفی وجود دارد که برخی از آنها به شکل برقی و بدون وزنه قابل جا به جایی هستند که البته این موارد نسبت به پرس سینه‌های ساده که در باشگاه‌های عادی می‌بینید, قیمت بیشتری دارند. پرس سینه را می‌توانیم یکی از پر استفاده ترین دستگاه‌ها در نظر بگیریم که مردان علاقه زیادی به آن دارند! برای خرید دستگاه پرس به شکل قسطی و با قیمت بسیار مناسب می‌توانید همین حالا با کارشناسان گروه لطیفی اسپرت تماس بگیرید یا به شعب در سراسر کشور مراجعه کنید. به طور کلی دستگاه پرس سینه برای درگیر کردن عضلات سه بخش بالا سینه, سینه و زیر سینه به کار می‌رود و کمک زیادی هم به بهبود عضلات شانه و دست‌ها می‌کند.

نتیجه گیری

همانطور که در چند خط بالاتر هم توضیح دادیم, شما می‌توانید برای تجهیز خانه خود و درست کردن یک باشگاه خانگی از فروشگاه لطیفی اسپرت کمک بگیرید و از مشاوره رایگان هم بهرمند شوید. در حال حاضر شعب لطیفی اسپرت در سراسر کشور وجود دارند و برای خرید تجهیزات بدنسازی هیچ مشکلی وجود ندارد! اما بهترین راه خرید سفارش به شکل اینترنتی و از طریق سایت اصلی برند می‌باشد.

همچنین ما گارانتی‌های مختلفی را برای خریداران و زیرمجموعه‌های خودمان در نظر گرفته‌ایم که در حال حاضر هیچ برند داخلی و خارجی چنین آپشنی را در نظر نگرفته است و با اطمینان می‌گوییم که ما کامل‌ترین تولید کننده و وارد کننده محصولات ورزشی در کشور عزیزمان ایران هستیم. برای دریافت لیست کل محصولات می‌توانید همین حالا وارد فروشگاه لطیفی اسپرت شوید و از تخفیف ویژه خود نیز بهرمند شوید.

کد خبر 713091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shayan IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    بسیار کامل و جامع
  • علیرضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    قیمت دستگاه الپتیکال رو لطف میکنید و اینکه هزینه حمل داره؟