سرما و برف در کشور فراگیر می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز، در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور، استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران، بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در نقاط سردسیر بارش برف و در بعضی نقاط گردوخاک رخ خواهد داد.

وی افزود: روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور و روز جمعه در نیمه شرقی، شاهد بارش خواهیم بود و شدت بارش امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و فردا در استان‌های ساحلی خزر خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: فردا در نیمه شرقی، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه، جوی آرام در کشور خواهیم داشت و خلیج فارس و دریای خزر طی روزهای پنجشنبه و جمعه مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، قسمتی ابری و هوا ناسالم به تدریج افزایش ابر و وزش باد، از بعدازظهر باران، با بیشینه ۱۶ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، آسمان ابری و بارش باران، گاهی وزش باد، از بعدازظهر به تدریج کاهش ابر و در شب مه آلود، با بیشینه ۱۳ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 711596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.