آخر هفته پربارش برای سراسر کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روز پنجشنبه در بیشتر نقاط کشور شاهد بارندگی خواهیم بود، روز جمعه در شمال شرق و نوار شرقی کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد، بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب و غرب کشور، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و گستره بارش روز چهارشنبه نیمه غربی کشور را فرا می‌گیرد.

وی افزود: روز پنجشنبه نیز در بیشتر نقاط کشور، شاهد بارندگی خواهیم بود و روز جمعه در شمال شرق و نوار شرقی کشور، بارش پراکنده رخ می‌دهد و طی این مدت، بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود و روز شنبه نیز جوی پایدار در سطح کشور حاکم می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شدت بارش روز چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب است و از بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور، وزش باد، شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده دریای خزر و از چهارشنبه تا شنبه آینده، خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان به تناوب مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف گاهی وزش باد ملایم و هوا ناسالم، گاهی کمی ابری، با بیشینه ۱۷ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری، از بعدازظهر بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد، با بیشینه ۱۶ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 711361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.