معتبر ترین دوره آموزش باریستا برای علاقه مندان به صنعت قهوه

امروزه با وجود تنوع بسیار در نوشیدنی‌های گرم و سرد و روش‌های آماده سازی آنها، همچنین ذائقه و سلیقه مختلف مردم، باریستا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در دوره آموزش باریستا، تمام مهارت‌هایی که برای تبدیل شدن به یک باریستای متخصص نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. وجود باریستا در کافه‌ها یکی از علل موفقیت آنها شناخته می‌شود. افرادی که قصد دارند کافه خود را راه اندازی کرده یا به دنبال استخدام در شغل باریستا هستند؛ حالا قصد داریم آموزشگاهی به شما معرفی کنیم که بی شک شما را تبدیل به یک باریستای حرفه‌ای می‌کند

نام این آموزشگاه کافی پارس است که در ادامه بیشتر با این آموزشگاه آشنا می‌شویم.

مزایای شرکت در دوره‌های آموزش باریستا

با شرکت در دوره آموزشی باریستایی کافی پارس می‌توانید به موفقیت‌های بسیاری برای اعتبار کافه خود دست یابید؛ از این رو می‌توان نتیجه گرفت که برای داشتن کافه‌ای محبوب و مورد پسند مردم، ضروری است دوره‌های باریستایی را به طور کامل پشت سر بگذارید.

  • افزایش مشتری: زمانی که باریستا بتواند هر نوع نوشیدنی از جمله قهوه که مهم‌ترین نوشیدنی است را متناسب با هر نوع سلیقه‌ای تهیه کند، در مدتی کوتاه باعث جذب مشتری‌های زیادی می‌شود.
  • شناخته شدن کافه: تبلیغات و تعریف مردم از باریستای حرفه‌ای یک کافه، سبب می‌گردد تا برند کافه شناخته شده و این کار تنها با دوره‌های آموزش باریستایی محقق می‌شود.
  • افزایش اعتبار کافه: اگر مشتری‌هایی که به کافه مراجعه می‌کنند از مهارت و توانایی باریستا رضایت داشته باشند، به طور قطع کافه را به افراد دیگر معرفی کرده و همین امر سبب می‌گردد اعتبار کافه تا حد زیادی افزایش یابد.

چگونه یک باریستا حرفه‌ای شویم؟

نیاز است تا در وهله اول در دوره‌های مربوطه در آموزشگاهی معتبر مانند کافی پارس شرکت کرده و مدرک خود را دریافت نمایید. یکی دیگر از راه‌ها، تکرار و تمرین زیاد بوده که می‌تواند مسیر حرفه‌ای شدن را برای شما هموار سازد. در زیر ویژگی‌های یک دوره معتبر باریستا برای کمک به حرفه‌ای شدن شما شرح داده شده است.

  • اساتید با تجربه و مسلط به باریستا
  • سرفصل‌های کامل و با جزئیات
  • محدود بودن تعداد هنرجویان در کلاس
  • مدرکی معتبر از سازمان فنی حرفه‌ای
  • اعتبار مدرک برای مهاجرت و ایجاد کسب و کار در خارج از کشور
  • وجود کلاس‌های رفع اشکال
  • امکان کار و معرفی به کافه‌های مختلف پس از اتمام دوره

معتبر ترین دوره آموزش باریستا برای علاقه مندان به صنعت قهوه

ویژگی‌های عالی دوره معتبر باریستا کافی پارس

مزایای کلاس‌های آموزش باریستا کافی پارس برای مهاجرت

هنرجویان برای ثبت نام در آموزش باریستا کافی پارس، با توجه به مشغله کاری خودشان اقدام به انتخاب زمان کلاس می‌کنند، کافی پارس از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب هر روز فعالیت دارد که باعث می‌شود هنرجو هر زمانی که برای آموزش مناسب ببیند را انتخاب کند. پیشنهاد می‌کنم اگر قصد مهاجرت با مدرک دوره باریستا کافی پارس را دارید حتماً در کنار آن کلاس زبان کشور مقصد را آموزش ببینید.

هزینه مناسب برای کلاس‌های باریستایی

کافی پارس از هنرجویانی که برای آموزش باریستا و بارتندر ثبت نام می‌کنند هزینه یک کلاس عمومی را دریافت می‌کند. با این تفاوت که در یک کلاس خصوصی یا نیمه خصوصی آموزش می‌بینند و تعداد نفراتی که در کلاس حضور دارند یک تا سه نفر است

تجهیزات حرفه‌ای

کلاس‌های آموزش باریستا کافی پارس همانند یک کافه تجهیز شده و هنرجو با شرکت در دوره‌های آموزشی با تمامی تجهیزات مانند انواع ماشین اسپرسو، آسیاب، بلندر و.... آشنا می‌شود و در هنگام ورود به بازار کار از این نظر چالشی ندارد.

استادان حرفه‌ای

آموزش باریستایی و آموزش بارتندری در این کلاس‌ها توسط استادان حرفه‌ای با دانش به روز تدریس می‌شود و این آموزش‌های به صورت تئوری و عملی بوده که باعث می‌شود هنرجویان با تمامی مراحل شغل باریستایی آشنا شوند.

هنرجویان در این کلاس‌ها، آموزش‌ها را به صورت سرفصل به سرفصل پیش می‌روند و در صورت یادگیری هر فصل به استاد تایید یادگیری می‌دهند، دوره تا زمانی که هنرجو به صورت کامل مطالب را یاد بگیرد ادامه دارد.

تضمین و کارت گارانتی

در ضمن هنرجو بعد از ثبت نام در دوره یک کارت گارانتی دریافت می‌کند که ۵ سال اعتبار دارد، هنرجو می‌تواند تا ۵ سال به صورت رایگان برای رفع اشکال از تجهیزات استفاده کند و همچنین ۵ سال در ورکشاپ های و تورهای بازدید از کارخانه شرکت کند.

در ضمن کافی پارس تضمین معرفی به بازار کار دارد، یعنی هنرجو پس از اتمام دوره باریستا و بارتندر خود چالش ورود به بازار کار ندارد و به راحتی استخدام می‌شود. این آموزشگاه با دیگر کافه‌ها و رستوران‌ها در تمام کشور در ارتباط بوده و در هنگام تقاضای نیروی کار هنرجویان را به آنجا معرفی می‌کند.

تمامی مواردی گفته شد مزایای کلاس‌های آموزشی باریستا بود با این مزایا ابتدا تخصص باریستایی را به صورت حرفه‌ای آموزش می‌بینید و در اتمام دوره یک مدرک معتبر و دو زبانه زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور دریافت می‌کنید.

معتبر ترین دوره آموزش باریستا برای علاقه مندان به صنعت قهوه

سخن پایانی

باریستا یکی از مشاغلی است که امروزه مورد توجه عموم قرار گرفته و بازار کار خوبی دارد.؛ عنوان باریستا داده‌اند. برای کسانی که عاشق قهوه هستند و کار با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را دوست دارند، باریستا می‌تواند شغل مناسبی باشد. برای یادگیری شغل باریستا و کار در صنعت قهوه حتماً در دوره آموزش باریستا در آموزشگاه‌های کافی پارس شرکت کنید تا بتوانید با تکرار و تمرین به یک باریستای حرفه‌ای تبدیل شوید.

کد خبر 711229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.