شارژر جدید ریلمی چه مشخصاتی دارد؟

پایه شارژر ۵۰ واتی بی‌سیم AirVOOC دارای قابلیت خنک‌کننده هوا است که می‌تواند دمای گوشی را هنگام شارژ تحت کنترل نگه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ریلمی به‌تازگی رویدادی در چین برگزار کرده است تا گوشی پرچمدار جدید خود به نام Realme GT 5 Pro را معرفی کند، در این رویداد شارژر جدید ۵۰ واتی بی‌سیم AirVOOC نیز عرضه شد که با گوشی هوشمند جدید سازگار خواهد بود، این شارژر دارای یک پایه سفید رنگ و براق است که برند AirVOOC نیز روی قسمت جلوی آن حک شده است.

پایه شارژر ۵۰ واتی بی‌سیم AirVOOC دارای قابلیت خنک‌کننده هوا است که می‌تواند دمای گوشی را هنگام شارژ تحت کنترل نگه دارد، همچنین این شارژر دارای مکانیسم‌های حافظتی متعددی است که از گرمای بیش از حد، جریان بیش از حد، تغییر ولتاژ و دیگر مشکلات احتمالی محافظت می‌کند؛ ویژگی FOD (تشخیص جسم خارجی) در نظر گرفته شده برای این شارژر می‌تواند اجسام فلزی را به‌طور هوشمند تشخیص دهد، به صورت خودکار برق را قطع کند و ایمنی را طی فرآیند شارژ افزایش می‌دهد.

شارژر ۵۰ واتی بی‌سیم AirVOOC به آداپتور و کابل انتقال داده نیاز دارد و تطبیق‌پذیری مناسبی را ارائه می‌دهد، این محصول با قیمت ۴۷.۵۲ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 710753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.