آسمان تمام روزهای هفته گذشته در اصفهان سیاه بود

بر اساس داده‌های ثبت شده، در طول این هفته‌، هفت روز هوای ناسالم برای عموم در کلانشهر اصفهان به ثبت رسید و سهم این کلانشهر از هوای پاک و سالم برابر با صفر روز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس شاخص کیفیت هوای ثبت شده از تاریخ یازدهم تا شانزدهم آذرماه، هفت روز هوای ناسالم برای عموم در کلانشهر اصفهان به ثبت رسیده و آلوده‌ترین منطقه شهر در طول هفته گذشته میرزاطاهر و سالم‌ترین منطقه شهر، رودکی بوده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز شنبه، یازدهم آذر برابر با ۱۶۶، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۲۱۳ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۵ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز یکشنبه دوازدهم آذر برابر با ۱۷۲، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۹۷ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۳ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز دوشنبه سیزدهم آذر برابر با ۱۷۱، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۹۳ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۶ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز سه‌شنبه چهاردهم آذر برابر با ۱۶۵، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۹۴ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۱ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز چهارشنبه پانزدهم آذر برابر با ۱۶۶، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۷۶ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۴۶ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز پنجشنبه شانزدهم آذر برابر با ۱۷۰، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۷۸ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۳ ثبت شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 710284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.