متصل شدن شهرهای عربستان سعودی با سرویس حمل‌ونقل بین شهری

به زودی یک سرویس حمل‌ونقل بین شهری در عربستان سعدی راه‌اندازی خواهد شد که 60 شهر بزرگ را به یکدیگر متصل می‌کند و سالانه به 1.5 میلیون مسافر خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Moventis که ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل عمومی است، اعلام کرده است که قصد دارد یک سرویس حمل‌ونقل بین شهری پیشرفته در عربستان سعودی راه‌اندازی کند، هدف از این کار اتصال شهرهای بزرگ مانند مکه، مدینه، جده و ریاض به یکدیگر و افزایش دسترسی افراد به وسایل نقلیه عمومی است، این سرویس قادر است سالیانه به ۱.۵ میلیون مسافر خدمت‌رسانی کند.

سرویس حمل‌ونقل بین شهری جدید ارائه شده ۲۳ خط را در بر می‌گیرد و ۲۰۰ سفر روزانه را تسهیل می‌کند، این سرویس متشکل از ۱۵۰ اتوبوس، دو جرثقیل، پنج خودروی کارگاهی و فناوری پیشرفته است؛ طرح یادشده به ایجاد نوآوری و تعالی در بخش تحرک شهری کمک می‌کند و باعث می‌‎شود شهرها به صورت موثری به یکدیگر متصل شوند.

همچنین، شرکت Moventis نقطه عطف مهم دیگری را جشن گرفته است، به طوری که از زمان راه‌اندازی سرویس اتوبوس شهری خود در مکه در سال ۲۰۲۲ میلادی، به بیش از ۱۰۰ میلیون مسافر خدمت‌رسانی کرده است؛ طرح‌های ارائه شده در زمینه اتوبوس شهری در مکه نه تنها شهروندان را هدف قرار می‌دهد، بلکه به میلیون‌های زائر که سالانه از این شهر بازدید می‌کنند نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

کد خبر 708800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.