وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور داران - تیران

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسدود شدن دو ساعته محور داران - تیران بر اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای در این محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته یک دستگاه کامیون کشنده حین تردد در محور داران _ تیران روبه‌روی روستای جاجا با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد و از صحنه متواری شد که متعاقب آن به دلیل حضور موتورسوار مجروح وسط جاده، ترافیک شدیدی در این محور ایجاد شد.

وی افزود: در ادامه یک دستگاه کامیون بنز که با سرعت زیاد در این مسیر حرکت می‌کرد به دلیل کنترل نکردن وسیله نقلیه ناشی از نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه خودروی وانت پیکان برخورد و این خودرو نیز با یک دستگاه پژو پارس و او نیز با ۲ دستگاه پراید جلویی برخورد کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسدود شدن دو ساعته محور مذکور بر اثر تصادف زنجیره‌ای رخ داده خبر داد و گفت: خودروی متواری تحت تعقیب قرار گرفته است و در صورت مقصر بودن در این حادثه با برخورد قانونی مواجه می‌شود.

مولوی با اشاره به نداشتن توجه به جلوی کامیون بنز که منجر به وقوع تصادف زنجیره‌ای و ایجاد خسارت برای خودروهای دیگر شد، اظهار کرد: براساس قانون سرعت در راه‌های روستایی بین ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر است و بنابراین رانندگان باید در این مسیرها با رعایت مقررات مربوطه و سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در زمان روبه‌رو شدن با ترافیک جاده‌ای واکنش سریع را انجام دهند و بتوانند خودروهای خود را کنترل کنند.

کد خبر 708394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.