بهسازی قبرستان جوی هرهر یزد در دستور کار قرار دارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تاکید استاندار یزد بهسازی قبرستان جوی هرهر یزد در دستور کار قرار دارد و اخیراً نیز برای چندمین بار توسط استاندار از این محل بازدید شد و این آرامستان بسیار قدیمی که علمای بسیار بزرگی در این محل مدفون هستند، با دستور استاندار و حمایت اعضای شورای شهر مرمت و احیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی اظهار کرد: دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده و امسال نیز در ۱۱ اسفند ماه دو انتخابات بسیار مهم را در پیش داریم و مردم نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) مجلس را عصاره ملت و در رأس امور دانستند و این نشان‌دهنده جایگاه مجلس است، همچنین مقام معظم رهبری نیز مجلس را قوه تفکر کشور بیان داشتند و مجلس عصاره و خانه ملت است و در رأس امور کشور قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: حضور فعالانه مردم باعث می‌شود یک بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب ناامید شوند و مردم عزیز داارلعباده نیز هر کجا نیاز شده در دفاع از انقلاب و اسلام حضور داشتند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید قدر این مردم را بدانند.

سیفی گفت: با تاکید استاندار یزد بهسازی قبرستان جوی هرهر یزد در دستور کار قرار دارد و اخیراً نیز برای چندمین بار توسط استاندار از این محل بازدید شد و این آرامستان بسیار قدیمی که علمای بسیار بزرگی در این محل مدفون هستند، با دستور استاندار و حمایت اعضای شورای شهر مرمت و احیا می‌شود تا در فعالیت‌های فرهنگی و دینی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار کرد: از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد نیز درخواست داریم که برای این محل فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌ریزی شود و از همه افرادی که برای احیای این مجموعه تلاش می‌کنند کمال تشکر را داریم.

کد خبر 708388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.