رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین مستلزم همدلی و یکصدایی در مجموعه آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: لازمه رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین همدلی و یکصدایی در مجموعه آموزش و پرورش بوده و فعالیت در امر آموزش نوعی عبادت است

به گزارش خبرگزاری ایمنا کلام الله صفری ظهر امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در بازدید از مدارس شهرستان اردبیل اظهار کرد: رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین مستلزم همدلی و یکصدایی در مجموعه آموزش و پرورش بوده و کار و فعالیت در جای جای آموزش و پرورش نوعی عبادت و امری مقدس به حساب می‌آید

کلام اله صفری با اشاره به اینکه شایسته سالاری و نخبه پروری از اهداف ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان به حساب می‌آید، افزود: اعتقاد ما در آموزش و پرورش این است که نخبگان در رأس امور به خصوص مدیریت مدارس قرار گیرند.

صفری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در جامعه تغییر و تحول ایجاد کنیم باید از کلاس‌های درس شروع کنیم، بیان داشت: لزوم رسیدن به اهداف آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین همدلی و یکصدایی در آن مجموعه می‌باشد.

وی تصریح کرد: سرانه آموزشی در شهر اردبیل ۱.۵ متر مربع می‌باشد که باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده و برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز به ساخت ۲ هزار کلاس درس داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های که در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت رتبه کنکور دو رتبه و ۸ پله در نمرات نهایی ارتقا داشته‌ایم.

کلام اله صفری با بیان اینکه کارهای ماندگاری در حوزه تربیت بدنی استان انجام گرفته و سرانه ورزشی استان از ۲۰ سانتی متر به ۵۰ سانتی متر به ازای هر دانش‌آموز رسیده است، گفت: پیرو درخواست‌های دانش آموزان و عوامل اجرایی دبیرستان شاهد، پیگیر احداث زمین چمن مصنوعی و یا سالن ورزشی در این مدرسه خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو نیز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، بر الگو و اسوه بودن آن حضرت تاکید کرد و افزود: شناساندن ویژگی‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی حضرت زهرا (س) در بین اولیا، دانش آموزان و همکاران از وظایف تمامی فرهنگیان است.

کد خبر 708133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.