راه‌اندازی سیستم مترو خودکار در یونان

به نظر می‌رسد که اولین سیستم متروی خودکار در شهر تسالونیکی یونان قرار است تا سال ۲۰۲۴ میلادی راه‌اندازی شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک قرارداد رسمی به منظور مدیریت اولین سیستم متروی خودکار در یونان منعقد شده است، این قرارداد به ارزش ۲۵۰ میلیون یورو برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل شهری امضا شده است؛ این قرارداد شامل عملیات و تعمیر و نگهداری اولین سیستم متروی خودکار است که قرار است تا سال ۲۰۲۴ میلادی در شهر تسالونیکی یونان راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی سیستم متروی خودکار جدید در شهر تسالونیکی پروژه نوآورانه‌ای است که نشان‌دهنده مدرن‌ترین توسعه زیرساخت عمومی در یونان است، همچنین اولین سیستم بدون راننده است که در یونان ایجاد شده است که به دومین شهر بزرگ کشور که بیش از یک میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهد.

پس از به پایان رسیدن این پروژه، سیستم مترو تقریباً ۲۰ کیلومتر امتداد خواهد داشت و به عنوان یک مرکز محوری برای سفرهای درون شهری و اتصال در سراسر کشور عمل خواهد کرد.

با امضای این قرارداد، یونان گام مهمی در جهت تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی خود و بهبود سیستم خودکار مترو بر می‌دارد، اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه تأثیر قابل‌توجهی بر بهبود دسترسی و اتصال دومین شهر بزرگ کشور، تسالونیکی، و همچنین کل کشور خواهد داشت.

کد خبر 707897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.