گوشی میزو 21 چه مشخصاتی دارد؟

گوشی میزو 21 به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است و با استفاده از رابط کاربری Flyme 10.5 UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به اطلاعات ارائه شده، گوشی میزو ۲۱ دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیت است، ابعاد این محصول ۷.۹ * ۷۵.۳ * ۱۵۶.۷ میلی‌متر، وزن آن ۱۹۸ گرم است و در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی میزو ۲۱ به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است و با استفاده از رابط کاربری Flyme 10.5 UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود؛ انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ فوق سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی گوشی میزو ۲۱ ارائه نشده است، اما یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی می‌شود؛ از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اثرانگشت روی نمایشگر و بلندگوهای دوگانه استریو اشاره کرد؛ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی میزو ۲۱ در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 707367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.