افزایش نظارت بر سرویس‌دهی تاکسی شهری در کرمان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از افزایش نظارت و بازرسی بر سرویس‌دهی مناسب توسط رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمدباقر سلطانی اظهار کرد: این سازمان در راستای جلب رضایت شهروندان و نظارت بیشتر بر عملکرد و سرویس‌دهی مناسب و مطلوب توسط رانندگان تاکسی، تعداد واحدهای گشتی و نظارتی خود را در دو شیفت‌کاری صبح و عصر افزایش داده است.

وی به حضور پررنگ‌تر واحدهای گشتی و نظارتی در شهر به‌ویژه در مسیرهای پرتردد اشاره کرد و ادامه داد: واحدهای یادشده از جمله در میدان‌های آزادی، شهدا، مقابل دانشگاه‌ها و مدارس و مسیرهایی که در ساعات پیک مسافر نیاز به تاکسی بیشتر دارند، مستقر می‌شوند تا با حضور و غیاب و شناسایی تاکسی‌های کم‌کار و غیرفعال با آنان به‌صورت قانونی برخورد کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رانندگان، از آنان خواست کیفیت خدمت‌رسانی خود به شهروندان را در حدواندازه کلانشهر کرمان درنظربگیرند و از شهروندان خواست پیشنهاد یا انتقاد خود در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷۹۸ و تلفن گویای ۰۳۴۳۳۲۳۰۳۰۲ ارائه دهند.

کد خبر 707308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.