افزایش مسیرهای بلیت ۴۹ یورویی آلمان

بلیت ۴۹ یورویی آلمان امکان دسترسی به مسیرهای بیشتری را فراهم کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آلمان به‌عنوان پیشگام بلیت دویچلند ( D-Ticket) که ایده‌های دسترسی به حمل‌ونقل عمومی را متحول کرده و در تمام وسایل حمل‌ونقل عمومی سرتاسر آلمان از جمله قطارها، اتوبوس‌ها، ترامواها و متروها قابل استفاده است، از گسترش استفاده از این بلیت ۴۹ یورویی به مسیرهای طولانی‌تر قطار خبر داد.

موفقیتی دیگر در دسترسی به سفرهای ریلی

بلیت آلمان تا پیش از این به دارندگان خود تنها اجازه دسترسی به شبکه‌های حمل‌ونقل عمومی محلی و منطقه‌ای را می‌داد و استفاده از آن برای سفرهای ریلی در مسافت‌های طولانی ممنوع بود. با این وجود اوضاع در شرف تغییر است. این اطلاعیه نشان می‌دهد که D-Ticket هنوز در حال پیشرفت است و به‌طور بالقوه شگفتی‌های خوشایندتری هم‌چون شرایط فعلی را در پیش خواهد داشت.

قطارهایی که به کاربری این بلیت اضافه شدند شامل قطارهای سریع‌السیر می‌شود که در هر دو مسافت طولانی و منطقه‌ای خدمت می‌کنند و تفکیک استفاده بلیت آلمان در آن‌ها توسط کاربران باعث سردرگمی می‌شود. این امر بر این واقعیت تأکید می‌کند که ارائه دسترسی به حمل‌ونقل عمومی در دامنه وسیع، صرف‌نظر از این‌که اکثر بخش‌های جامعه تا چه میزان به آن تمایل دارند، یک اقدام دشوار است. 

افزایش مسیرهای بلیت ۴۹ یورویی آلمان

با بلیت ۴۹ یورویی که توسط دولت‌های فدرال و ایالتی آلمان تأمین می‌شود، می‌توان از حمل‌ونقل عمومی محلی و منطقه‌ای در هر نقطه از آلمان حداقل به مدت دو سال استفاده کرد.

کد خبر 707269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.