گوشی Red Magic 9 Pro چه زمانی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Red Magic 9 Pro در تاریخ ۱۸ دسامبر عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Red Magic 9 Pro که ۱۸ دسامبر عرضه خواهد شد دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی Full HD+ OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتزی است. صد درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و میزان روشنایی ۱۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این محصول به تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 8 Gen 3 چهار نانومتری و پردازنده گرافیکی Adreno 750 مجهز شده است.

گوشی Red Magic 9 Pro با هشت، ۱۲، ۱۶ یا ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 وارد بازار می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری Redmagic OS 9.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود.

گوشی Red Magic 9 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است. گوشی یادشده دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلندگوهای دوگانه و سه میکروفون است. ابعاد این گوشی ۸.۹ * ۷۶.۳۵ * ۱۶۳.۹۸ میلی‌متر است و وزن آن نیز ۲۲۹ گرم است. گزینه‌های اتصال آن نیز شامل شبکه 5G، Wi-Fi 6E 802.11ax، بلوتوث 5.4، GPS، یک پورت USN Type-C و NFC می‎‌شود.

کد خبر 706826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.