معرفی ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

Writesonic یکی از بهترین وبگاه‌های تولید محتوا محسوب می‌‎شود زیرا توانایی ایجاد حجم بالایی از محتوا را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تولید محتوا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به این معنا است که نرم‌افزار محتوا را تولید می‌کند، ابزارهای زیادی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا وجود دارد که برای ایجاد مطالب طولانی، تولید سرفصل‌های جذاب کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در کمترین زمان با کمترین خطا حجم مناسبی از محتوا را تولید می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی چند مورد از ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا می‌پردازیم:

Copy.ir

Copy.ir یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن متن‌های تبلیغاتی است. این پلتفرم قالب‌های مختلفی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد متن‌های مناسب برای ایمیل یا کپشن‌های شبکه‌های اجتماعی تولید کنند. البته ابزار Copy.ir برای نوشتن محتوای طولانی انتخاب مناسبی نیست و بهتر است برای تولید محتواهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد.

Writecream

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا Writecream است که ادیتور بسیار قوی دارد. یکی از قابلیت‌های ویژه ابزار یادشده این است که هم می‌تواند برای بخش بلاگ وبگاه تولید محتوا کند هم ابزار حرفه‌ای برای نوشتن محتواهای کوتاه مانند تبلیغات گوگل، ایمیل، توضیحات محصول و پست‌های شبکه اجتماعی به‌شمار می‌رود؛ این برنامه قابل نصب در اندروید و iOS است.

Writesonic

Writesonic یکی از بهترین وبگاه‌های تولید محتوا محسوب می‎‌شود زیرا توانایی ایجاد حجم بالایی از محتوا را دارد. کاربران با استفاده از این ابزار می‌توانند تصاویر جالبی ایجاد کنند، محتواهای تولید شده توسط این ابزار به چهار شاخه اقتصادی (Economy)، متوسط (Average)، خوب (Good) و حرفه‌ای (Premium) دسته‌بندی می‎‌شود. ابزار Writesonic از بیش از ۲۵ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان با استفاده از آن برای کشورها و زبان‌های مختلف نیز محتوا تولید کرد.

Simplified AI

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا Simplified AI نام دارد که با ترکیب کلمات کلیدی و هوش مصنوعی، محتوای متنی جدید را ایجاد می‌کند و به‌راحتی آن‌ها را بازنویسی می‌کند، این ابزار بر انواع فرم‌های محتوا تاکید می‌کند و امکان تولید محتوای وبلاگی استاندارد و ایده‌پردازی برای محتوای طولانی‌مدت، بازنویسی متن و حتی بررسی محصولات را فراهم می‌کند. از آنجا که Simplified AI تنوع زیادی دارد، بهتر است از قالب‌هایی از استفاده کنید که از همه این ویژگی‌ها بهره‌مند شوند.

Shortly AI

Shortly AI یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا محسوب می‌‎شود که به شکل هدفمند برای این منظور طراحی شده است، این ابزار برای مقاله، وبلاگ، همچنین داستان‌نویسی مناسب است. کافی است کاربران نام پروژه خود را مشخص کنند، کمی در مورد موضوع بنویسند و سپس کلید مورد نظر را انتخاب کنند. هوش مصنوعی به‌طور هوشمند محتوا را درک می‌کند و آن را تولید می‌کند؛ ابزار یادشده به ویرایش مطالب نوشته شده نیز کمک می‌کنند، کاربران می‌توانند هوش مصنوعی را توسعه دهند و حتی آن را در زمینه آنچه که باید بنویسد آموزش دهند.

Copymatic

Copymatic یکی از برترین ابزار نگارش هوش مصنوعی با پایین‌ترین میزان سرقت علمی است، این ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی بسیاری از ابزارهای متن محور را پوشش می‌دهد و از آن برای انواع کاربردهای شخصی و حرفه‌ای استفاده می‌شود. Copymatic بیش از ۵۰ قالب محتوا را ارائه می‌دهد و به عنوان یک افزونه Chrome کار می‌کند.

کد خبر 705806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.