رخداد بیشترین بارش در اسلام‌آباد، فریدون‌شهر و بوئین‌میاندشت / مراقب لغزندگی جاده‌ها باشید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به رخداد بیشترین بارش در اسلام‌آباد، فریدون‌شهر و بوئین‌میاندشت، گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها، رعایت موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از رخداد حوادث باید در دستور کار قرار گیرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنا بر صدور هشدار سطح نارنجی برای ورود سامانه‌های جوی به استان از سوی سازمان هواشناسی، از روز گذشته شاهد رخداد بارش باران در استان هستیم.

وی افزود: از صبح امروز تا ساعت ۱۵:۳۰، در منطقه آران و بیدگل شاهد ۰.۱ میلی‌متر، اسلام‌آباد موگویی ۳۷.۸ میلی‌متر، بوئین‌میاندشت ۱۸.۸ میلی‌متر، خوانسار ۱۸.۴ میلی‌متر، دهاقان و دهق ۱.۶ میلی‌متر و در دولت‌آبادی ۳.۸ میلی‌متر بارش بوده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در محدوده دولت قرین ۰.۳ میلی‌متر، زرین‌شهر ۱.۸ میلی‌متر، سمیرم ۹ میلی‌متر، شهرضا ۰.۲ میلی‌متر، فریدون‌شهر ۲۴.۱ میلی‌متر، فولاد مبارکه ۲.۲ میلی‌متر و کشاورزی کبوترآباد ۰.۷ میلی‌متر بارش رخ داده است.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی، کشاورزی نجف‌آباد ۵.۹ میلی‌متر، مبارکه یک میلی‌متر، مورچه خورت ۱.۵ میلی‌متر، نطنز پنج میلی‌متر، پادنا علیا ۴.۸ میلی‌متر، چادگان ۸.۹ میلی‌متر و گلپایگان ۱۳.۶ میلی‌متر بارش رخ داده است.

شیشه فروش گفت: دستورالعمل‌های ایمنی به منظور پیشگیری از رخداد حوادث متناسب با بارندگی‌، رعدوبرق و وزش تندباد پیش‌بینی شده به دستگاه‌ها ابلاغ شده و دستورالعمل‌های لازم به منظور پیشگیری از جاری شدن روان‌آب در مناطق غرب و جنوبی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، دامداران و عشایر در مناطق غرب و جنوب از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و با توجه به احتمال بارش برف در مناطق مرتفع غرب، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با توجه به لغزندگی جاده‌ها، رعایت موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از رخداد حوادث جاده‌ای باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 705748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.