کیفیت آب جزیره پورتوریکو بهبود پیدا می‌کند

آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) بیش از 52 میلیون دلار به منظور حمایت از آب پاک‌تر به پورتوریکو اعطا می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) بیش از ۵۲ میلیون دلار به منظور حمایت از آب پاک‌تر به پورتوریکو اعطا می‌کند، این سازمان معمولاً هزینه‌هایی برای پروژه‌های زیرساختی فاضلاب و فراهم کردن آب پاک‌تر برای افراد در نظر می‌گیرد؛ بودجه یادشده برای پروژه‌های مختلف مانند ساخت‌وساز یا بازسازی فاضلاب و تاسیسات تصفیه فاضلاب و لوله‌کشی و همچنین پروژه‌های احیا و حفاظت از زیست‌گاه‌ها هزینه می‌شود.

آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) از زیرساخت‌های مدرن، قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر در سراسر پورتوریکو حمایت می‌کند، در این صورت مشاغل محلی مناسبی نیز فراهم می‌شود؛ سرمایه‌گذاری EPA در حوزه زیرساخت‌های آبی پورتوریکو منجر به کاهش آلودگی و ارائه پاک‌تر در سراسر جزیره می‎‌شود.

به نظر می‌رسد که EPA بودجه خاصی برای ۵۰ ایالت به علاوه پورتوریکو در نظر گرفته است که مخصوص طیف گسترده‌ای از پروژه‌های زیرساختی بهبود کیفیت آب از جمله تاسیسات فاضلاب شهری، کنترل آلودگی و سیستم‌های تصفیه فاضلاب غیرمتمرکز است.

کد خبر 705483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.