افزایش شعب اخذ رای در شهرستان لنجان

فرماندار شهرستان لنجان گفت: ۱۴ شعبه نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ در شهرستان لنجان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی امروز یکشنبه _بیست و هشتم آبان ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این به این معناست که مردم خودشان در خصوص آینده خود حق تصمیم‌گیری دارند.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی، سلامت انتخابات، رقابت از جمله مباحثی است که مورد تاکید رهبر انقلاب بوده، افزود: برگزاری انتخابات از مسائل مورد تاکید رهبر انقلاب و نشان‌دهنده اقتدار و وظیفه ملی است و همه باید تلاش خود را برای تحقق اهداف نظام در این انتخابات به کار گیریم تا در نهایت مشارکت حداکثری را در این حوزه رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه برای تسهیل در اجرای روند انتخابات به‌دنبال افزایش شعب اخذ رأی هستیم، تصریح کرد: هیأت اجرایی شهرستان لنجان از ۳۰ مهر ماه لغایت ۴ آبان ماه بررسی شعب اخذ رأی را در دستور کار خود قرار داد و با بررسی‌های میدانی و بازدیدهای صورت گرفته و همچنین بررسی مشکلاتی که در ادوار گذشته انتخابات احصاء شده بود ۱۴ شعبه نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ در شهرستان لنجان مصوب و افزوده شد.

وی با بیان اینکه در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها هستیم تا مردم بدون مشکل در شعب اخذ رأی حضور یابند، خاطرنشان کرد: صورتجلسات مرتبط با افزایش شعب اخذ رأی در شهرستان لنجان ارسال شده تا در زمان قانونی به اطلاع شهروندان و ساکنین شهرستان لنجان رسانده شود.

کد خبر 705481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.