هوش مصنوعی عکس‌ها را در اینستاگرام ویرایش می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هوش مصنوعی با استفاده از دستور متنی عکس‌ها را در اینستاگرام ویرایش می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام از ابزارهای خلاقانه جدید مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را ویرایش کنند و از طریق توضیحات متنی، ویدئوهای باکیفیت تولید کنند. مدل هوش مصنوعی متا که Emu نام دارد دو قابلیت مهم برای تولید عکس و ویدئو باکیفیت ارائه می‌دهد.

قابلیت اول این ابزار Emu Edit نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد که تصاویر را با وارد کردن دستورالعمل‌های متنی به صورت دقیق ویرایش کنند. عملکرد این ابزار شبیه ابزارهایی است که ادوبی، گوگل و Canava ارائه می‌کنند؛ کاربران با استفاده از آن می‌توانند بدون هیچ تجربه حرفه‌ای در زمینه ویرایش تصویر، اشیا و افراد را در عکس‌های حذف کنند یا جایگزین کنند و تغییراتی ایجاد کنند. کاربران در ابزار Emu Edit نمی‌توانند تغییرات مورد نظر در عکس را به صورت دستی ایجاد کنند بلکه باید دستورالعمل را فقط به صورت متنی وارد کنند.

دومین ابزاری که متا از آن بهره می‌برد، Emu Video است که می‌تواند با استفاده از نوشته‌های متنی، تصاویر مرجع یا ترکیبی از آن‌ها، ویدئو تولید کند. کیفیت ویدئوهای تولید شده توسط این ابزار نسبت به ویدئوهایی که سال گذشته ابزار Make-A-Video شرکت متا تولید می‌کرد، بیشتر است. هنوز مشخص نشده است که کاربران چه زمانی می‌توانند از این قابلیت‌های ویرایشی جدید در پلتفرم‌های فیس‌بوک یا اینستاگرام استفاده کنند.

کد خبر 705223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.