ترافیک سنگین شبانه در حاشیه زاینده‌رود

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از زمان بازگشایی مجدد رودخانه زاینده‌رود شاهد ترافیک سنگین شبانه در حاشیه این رودخانه و پل‌های تاریخی هستیم و به رانندگان در خصوص توقف های دوبل، راه‌بندان و پارک خودرو در مقابل منازلی که در مسیر زاینده‌رود هستند تذکر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: از روز چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان، همزمان با بازگشایی مجدد رودخانه زاینده‌رود، شاهد ترافیک سنگین شبانه در مسیر این رودخانه حدفاصل پل فلزی، پل مارنان، سی و سه پل تا پل خواجو و پل شهرستان بودیم.

وی افزود: در این شب‌ها مأموران پلیس راهور اصفهان تا پاسی از شب و گاهی تا ساعت دو بامداد سرپا ایستاده و مشغول روان‌سازی ترافیک و بازگشایی مسیرها بودند و از زحماتی که همکاران در این شب‌ها متحمل شدند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به رانندگان در خصوص پارک‌های دوبل، راه‌بندان و پارک خودرو در مقابل منازلی که در مسیر زاینده رود هستند تذکر داد و گفت: پلیس راهور مخالف شادی و نشاط مردم نیست و خود را خادم مردم می‌داند و از اینکه جاری شدن زاینده رود شادی را به میان آنها آورده بسیار خرسند است، اما شهروندان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که شادی آنها منجر به ایجاد مزاحمت به ویژه برای ساکنان منازلی که در اطراف رودخانه زاینده رود و پل‌های تاریخی قرار دارند نشود.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف نظیر توقف‌های دوبل و پارک کردن مقابل محل‌های عبور عابران پیاده، پل‌ها و مقابل منازل مردم برابر وظیفه و تکلیف قانونی خود با آنان برخورد و خودروهای متخلف را به پارکینگ منتقل می‌کند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: شهروندان زمان حضور در حاشیه زاینده رود و پل‌های تاریخی را مدیریت و با نداشتن تردد به این مسیر در زمان پیک ترافیک از بروز ترافیک سنگین جلوگیری کنند و همچنین با مأموران پلیس در روان‌سازی ترافیک شهر همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 705099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.